My Weekly Dairy #24

11:29


Goedemorgen. Het is tijd voor een nieuw 'My Weekly Dairy'. 

Good morning. It is time for a new 'My Weekly Dairy'.



Terwijl ik naar buiten kijk, schrijf ik dit blogpost. Vorige week had ik geen speciale dingen om te doen. Ik heb gewoon aan mijn blog gewerkt.

While I am writing a this post, I am looking outside to the sky. I did not have special things to do last week. But I worked on my blog.


Maandag startte ik met het schrijven van een nieuw blogpost. I wrote a new blog post on Monday. 


Hier schreef ik over white sneakers, die nu populair zijn. Soms is het moeilijk hoe je het kan combineren en in dat post kun je mijn mening lezen.

I wrote about white sneakers, which are now trendy. Sometimes it is hard to know, how to combine it. In that post, you can read my opinion.  


Nadat ik klaar was met mijn afspraak, scheen de zon buiten. After my appointment, the sun shone outside.


Ik ging naar mijn les. In de groep zitten vrouwen, die stuk ouder zijn dan ik. Maar dat vind ik niet erg. I went to my lesson. In the group are women, they are a bit older than me. But I don't have a problem with that.


Na een rondrijden in de winkelstraten van Den Haag, kwam ik met deze aankoopjes thuis. Ik heb ook nog een groene bomber jacket gekocht. 

After shopping in the shopping streets of The Hague, I came with these beauties at home. And I also bought a new green bomber jacket.


Mijn lieve moeder maakte een heerlijke cake. Een helft bestaat uit chocolade en de andere met citroen. Ik kan je vertellen, het smaakt heerlijk.

My lovely mother made this cake, which is one part with chocolate and other with lemon. It taste delicious.

Love,
Khadija

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts