My Weekly Dairy #23

12:41


Goedemiddag! Het is maandag en dan start de nieuwe week. En daarom ook een nieuw 'My Weekly Dairy'.

Good afternoon. It is Monday and that's means a new week has started. And I have also a new ' My Weekly Dairy'.

Zoals je hebt gemerkt, Ik had vorige week geen 'My Weekly Dairy' geplaatst. Dit was zo, omdat ik niet genoeg foto's had om het te showen. Daarom heb ik het een weekje overgeslagen. Hopelijk vond je dat niet erg.

If you could see, I did not placed the 'My Weekly Dairy' post on my blog. Because I did not have enough photo's to show. But let's start!


Maandag 29 februari begon ik eerst met een nieuw ' My Weekly Dairy'. Die heb je vast gezien. Ik vind het een klus om het te schrijven, maar ik vind het wel leuk om te doen. Dat is het belangrijkste.

Monday 29th of Februari I start to write a new ' My Weekly Dairy'. I think you already read it. It takes a long time to write, but I enjoy. That is important.


Ik ging ook naar de supermarkt samen met mijn moeder.  I went also to the gocery with my mum. 


Volgende dag. I schreef een review over de Max Factor Lipfinity Long Lasting Lipstick. Maar eerst bewerk ik de foto's van de lipstick en dan volgt de tekst. Op deze manier doe ik het.

Next day. I write a review about the Max Factor Lipfinity Long Lasting Lipstick. First I edit the photo's and then I write the text. This is the way how I do it.



In een tijdschrift lezen in de wachtkamer van het revalidatie centrum. Ik had daar een afspraak. Dit was vrijdag.

Reading a magazine in the waiting room at the hospital. Because I had there an appointment. This was on Friday.


Mijn bestelling kwam binnen. My order came. 


Pizza op zaterdag. Pizza on Saturday. 


Maandag 7 maart, het is alweer maart. Ik had mijn nieuw Nike Air 1 aan. Ze zitten lekker.

Monday 7 of March, it is March. I wore my new Nike Air 1. 


Woensdag heb ik altijd fysiotherapie. Soms ben ik vroeg en dan ga ik in een tijdschrift lezen. Daar hebben ze ook wifi en dan pak ik mijn telefoon.

I have always a physiotherapy on Wednesday. Sometimes I am a bit earlier and then read a magazine or check my phone, because they have wifi.


De lerares was weer beter, dus ik had Engels les. The teacher was not sick anymore, so I had English lesson.

See you soon!

Love,
Khadija

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts