My Weekly Dairy #33

13:41


Goedemorgen! Afgelopen week was het best vermoeiend. Er stonden veel dingen op de planning, zo ging ik werkgevers ontmoeten in Den Haag. Gelukkig was het toen nog lekker weer.

Good afternoon. Last week it was tiring. I had a few things on my planning. I met employers in The Hague. Luckly it was a nice weather. 



 

 Maar ik begon mijn week met het schrijven van een blogpost. Ik bewerk mijn foto's met een programma, die helemaal gratis is en die je ook niet hoeft te installeren op je computer. Dat scheelt weer mb's. Het heet PicMonkey.

First I started with writing a blogpost. I edit my photo's with a program, which is for free and you don't have to install it in your computer. That will save you mb's. It called PicMonkey.

 

Daarna ging ik naar mijn laatste training in het revalidatie centrum. Wat was het een regenachtige dag, zeg! Het stopte gewoon niet.
Then I went for my last training to the Rehab in the noon. It was a rainy day and does not stop at all. 
 

 

Mijn lekkere ontbijt op de dinsdagmorgen. Ik vind het lekker om mint thee te drinken.  My tasty breakfast on the Tuesday. I love to drink tea with mint. 

 

Dit was mijn avondeten; filodeegpakketjes met spinazie en fetakaas, linzensoep. En als toetje, at ik stukjes meloen. 

This was my meal; filopastery package with spinach and feta cheese, lentil soup. And as dessert; I ate pieces of meloen.

 

Later in de avond keek ik naar de laatste wedstrijd van het Turkse ploeg. Ze hadden wel gescoord, maar helaas gingen ze wel naar huis. 

Later in de evening, I watched a last match of the Turkish team. They did have scored, but unfortunately they went home.

 

 Donderdagmiddag ging ik voor het eerst naar een meet & greet, waar werkgevers waren. Ik vond in het begin best spanned, maar daarna niet meer. Omdat ik tegen mezelf sprak, dat werkgevers gewoon mensen zijn. Er kwamen veel mensen op dit evenement af, daardoor moest ik lang in de rij wachten om met een werkgever te praten. 

On Thursday afternoon I went for the first time to a meet & greet, where employers were there. I was in the begining nervous. But when I saw the employers, I though they are also people, so I shouldn't be nervous. A lot people came to this event, that's why I had to wait in the line to talk with a employer.

 

Op weg naar huis, was er file. Back to home, there was a traffic jam.

Liefs/ Love,
Khadija 

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts