My Weekly Dairy #35

11:38


 

Goedemorgen, Vandaag is er weer een nieuw 'My Weekly Dairy'. Kijk je mee?
Goodmorning, Today, there is a new' My Weekly Dairy'. Are you going to look at it?
 

Voor de maandag had ik een aantal dingen staan, die ik moest doen. Daar maak ik altijd een lijstje van.  Elke dag verschilt, wat ik moet doen. Soms moet ik ergens naartoe bellen.

I had to do something at the Monday. Therefore I always make a list for it. Each day is not the same. Sometimes I have to make a phone call.
 

Zoals je ziet, was ik Duitse woorden aan het oefenen. Dit doe ik op het internet, bij Wrts.nl. Daar kun je zelf lijstjes aanmaken met woorden, die jij wilt oefenen. Sinds ik niet meer naar school ga, ben ik niet elke dag bezig met het Duitse taal, vandaar dat ik even ging oefenen.

As you can see, I was practice some German words. I do this on the internet, at Wrts.nl. On that website you can import your words in and practice. 
 

De volgende dag bewerkte ik een aantal foto's voor mijn nieuwe post. 
The next day I edit some photo's for my blogpost on picmonkey.com.

 Lunch.

Aan het wachten op mijn beurt bij mijn afspraak.
Waithing for my turn at my appointment.

 
Ontbijt: havermout, blauwe bessen en pecannoten.
Breakfast: oats with blueberries and nuts.


Vrijdag: naar de supermarkt geweest samen met mijn moeder. 
Friday: went to the supermarket with my mother.

Liefs/Love,
Khadija 







You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts