My Weekly Dairy #36

08:00

 

Vorige week was de temperatuur omhoog gegaan. Het voelde best warm aan. Ik heb genoten van het heerlijke weer, want dat is er niet vaak in Nederland. 

Last week the temperture was high. And it felt very warm. I enjoyed the lovely weather, because that is not often in Netherlands.
 


Op de maandagmorgen begon ik eerst aan mijn blog. De My Weekly Dairy heb je al kunnen lezen, want het staat al online.
I started with my blog at the Monday morning. The My Weekly Dairy is already online and perhaps you read it.


 Die nacht had ik het erg warm, begon zelf te zweten. Dat is gewoon niet fijn, daarom heb ik een koel dekbed gekocht. De winkel had verschillende soorten dekbedden. Ik vond het moeilijk om te kiezen, maar uiteindelijk ben ik voor een katoenen dekbed gegaan. Want er waren ook van eenddons en zelfs van zijde.

That night I had very hot itself, began to sweat. That's just not very good, that is why I bought a cool quilt. The store had various types of comforters. I found it hard to choose, but in the end, I am in favour of a cotton duvet. Because there were also duck fuzz and even of silk.


 De bekende winkelstraat van Leiden, Haarlemmerstraat. Het was zo lekker weer, dat we niet met de auto naar de stad gingen.

The famous shopping street of Leiden, Haarlemmerstraat. It was so nice weather, we did not go by car to the city.


 Dit was in Den Haag, dichtbij het bekende vijver en binnenhof. We gingen eerst even winkelen en namen we een paar foto naast deze mooie bloemen.

 This was in the Hague, close to the famous pond and Binnenhof. First we went shopping and we took a few photo in addition to these beautiful flowers.


Ik was een paar foto's aan het bewerken voor een artikel. Zoals je kunt zien, weet je al waar het over zal gaan.

I was a few photos to editing for an item. As you can see, you already know what it is about.  

Liefs/Love,
Khadija

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts