Biotherm Aquasource Gel

11:27


 In plaats van de 'My Weekly Dairy' heb ik een review geschreven, want ik had afgelopen week weinig foto's gemaakt. Sinds een paar maanden gebruik ik deze dagcreme, eigenlijk is het een gel. Ik dacht het is nu de tijd om mijn bevindingen aan je te vertellen.

Instead of 'My Weekly Dairy, I wrote an review, because I don't have much photo's of the last week. Since a few months I use this day moisture, actually it is an gel. I thought it's now the time to tell you about my experience.


 


Biotherm heeft verschillende lijnen voor verschillende huidtypes. De Aquasource lijn is special bedoelt voor een huid die vocht nodig heeft. Want het bevat een ingredient (life plankton, mannose), die de huid de hele dag van vocht voorziet.

De gel komt in een vierkant doosje en deze is voor het normaal-gemende huid. En dat heb ik.

Biotherm has many lines for diffrenent skin types. The Aquasource line is special for a skin, which need a hydratation. Because it contains the ingredient (Life plankton, mannose), which gives the skin in the whole day a good hydratation. 

The gel comes in an square carbon box and it is for the normal - combination skin. And I have that.


 De gel zit in een groene glazen pot. De vormgeving van de gel, vind ik apart. Niet alle creme's zitten in een zo'n pot. En er zit 50 ml en deze gel kost wel €37,95 bij luxe parfumerie.

The gel comes in an green glass jar. The design of the jar, I find it apart. Not all creme's are in such a jar. The jar contains 50 ml of gel and cost €37,95 at luxury perfumery.
 
Maar wat vind ik er zelf van? Door dat het een gel is, smeert het makkelijker op het gezicht. In de zomer is het nog fijner, want dan trekt het sneller in. Maar ook nu trekt het snel in de huid en ik merk dat mijn gezicht goed wordt gevoed. En later op de dag voelt mijn gezicht nog steeds zacht, soepel en gehydrateert aan. In de koudere dagen dan heb ik last van droge wangen, maar met dit product heb ik het niet. Wat wel jammer is dat er geen spf in zit, maar dat is eigenlijk wel logisch. Want als het er wel in zou zitten, dan is de structuur anders (wat dikker). Ik merkte als ik meer gel zou smeren, dan voelde het als second skin op mijn gezicht. Daarom hoef je maar een klein beetje te nemen en hierdoor gaat het product langer mee.

Door de prijs, kies ik eerder voor een goedkopere product.

But what I find? By that a gel is, lubricates it easier on the face. In the summer it is even better, because then the faster. But also now pulls it quickly into the skin and I notice that my face is well fed. And later in the day, my face still feels soft, supple and moisures. In the colder days than I have suffered from dry cheeks, but with this product, I didn't get it. What is unfortunate is that there is no spf in it, but that is actually logical. Because if there was spf in it, then the structure will be different (thicker). I noticed if I would lubricate more gel, then felt it as second skin on my face. Therefore you only have to take a little bit and this will the product last longer.

By the price, I rather choose for a cheaper product.


Er zit geen parabenen in. It doesnot have paraben.

Liefs/Love,
Khadija

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts