Fashion autumn winter 2016-2017

11:50


We zitten midden in de herfst en de collecties zijn al bekend gemaakt. Ze zijn in de winkels te zien. Maar welke trends zijn nu hot? Ik heb er een paar uitgekozen, die mij aan spreken.

We are in the middle of autumn and the collections have already been announced. They are in stores now. But which trends are hot? I have had a few selected, which speak to me.



Zoals je aan het foto ziet en wat de modellen dragen, mogen de broekrokken en rokken over de knie komen. Niet alleen dat, het mag ook lekker wijd en losjes hangen. Een ander trend is Velvet. Ik zag het in verschillende collecties in de winkels. En ik heb een blauwe velvet broekrok gekocht. Velvet kan misschien moeilijk gecombineerd worden. Maar ik zou het met een simpel kledingstuk combineren. Met mijn gekochte velvet broekrok zou ik een simpel blouse dragen.

Ik vind rouches heel erg leuk en vooral bij blouses. In mijn kledingkast heb ik er aantal hangen. Rouches zijn in blouses, maar ook bijvoorbeeld in rokken verwerkt. De laatste trend die ik graag nog wil bespreken is, bomberjacket. Ze waren al erg hot in de lente/zomer. Maar deze bomberjackets hebben een Chinese borduurwerk. Daarom maakt het dat ze nog extra populair zullen worden.

As you see on the picture and what the models wear, culottes and skirt are over the knee. Not only that, it should also wide and hang loosely. The other trend is velvet. I saw it in many collections in the shop. And I bought an blue velvet culotte. Velvet can be hard to combine. I would wear it with a simple blouse with my blue velvet culotte.

I love ruffles on blouse and I have it in my wardrobe. Ruffels are in blouse, but also in skirts. They give an loosely feeling. The last trend, which I liked is an bomberjacket. They were already hot in the Spring/Summer. But these bomberjackets has some Chinese inspiration embroidery. 






Liefs/Love,
Khadija

Bron: Chloe, Pinterest

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts