My Weekly Dairy #42

14:08

 

Normaal staat op maandag een nieuw 'My Weekly Dairy. Zoals je misschien had gezien, was dat niet zo. Ik had mijn proriteit op iets anders gezet, maar nu staat het er wel. 

Normaly on Monday you will find a new 'My Weekly Dairy. But maybe you have seen, that there wasn't an post. I had some thing other to do.


 

Mijn week begon eerst met het schrijven van een review. Ik schrijf een review over Arganolie, waar de Arganzaden in Nederland worden geperst.  Het bedrijf die dat doet heet: Atlas Argan Company.   
Klik op de link voor het review.

My week started with writing an review. I wrote an review about Argan oil, which the Argan seed squeezes in the Netherlands. The company called  Atlas Argan Company 
Hit the link for the review.



Mijn moeder had een afspraak, waar ik helaas niet naar binnen kon. Dus bleef ik buiten wachten. Buiten zag ik deze prachtige bomen en ik besloot om er een foto van te maken. Het lijkt wel een schilderij.  Daarna ging ik naar mijn afspraak, want ik ging de jaarlijkse griepprik halen.

My mother had an appointment, which I couldn't go inside with her. So I stayed outside. While I am waiting, I saw this beautiful trees. And I decide to make an picture of them. It looks like an painting. After that I went to mine appiontment, which was getting an influenza vaccination.


 Mijn moeder maakte churros voor mij.
My mother made churros for me.
 
 

Kijkend naar de mensen, terwijl ik mijn koffie drink.
Watching people, while drinking a cup of coffee.

Liefs/Love,
Khadija 

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts