Maybelline Facestudio Master Strobing stick in 100 Light-Iridescent

08:00


 Sinds ik highlighters heb ontdekt, ben ik fan van geworden. Ik gebruik het niet alleen op mijn jukbeenderen, maar op mijn lippen of de ogen. Inmiddels heb ik er al een paar, waaronder deze van Maybelline.

Since I discoverd highlighters, I became fan of it. I don't use it only on my cheekbones, but also on the lips and on the eyelid. Meanwhile I have a few highlighters, including this of Maybelline.


 Highlighters geven het gezicht een frisse uitstraling. Als je het in midden van je bovenlippen smeert, dan lijkt het of je volle lippen hebt. Een aantal keren heb ik deze highlighter gebruikt en ik kan je al vast zeggen, I like it. 

Highlighters gives the face an wake-up looking. And if you put it in the middle of your upper lips, then it looks you have full lips. I used this product many times and I like it.


 De strobing stick is een creamy formule met microparels en daardoor geeft het je een perfecte glowy look, volgens Maybelline. Er zijn totaal twee shades, 100 light-iridescent en Medium Nude glow. Ik heb light-iridescent en dat is een roze kleur.

The strobing stick is an creamy formula with micropearls and it gives a perfect glowy look, said Maybelline. There are total 2 shades, light-iridescent and Medium Nude glow. I have light-iridescent and it is a pink color.


De verpakking is handig om mee te nemen. Je draait het om The package is handy. You twist it up and the highlighter comes up.



Dan nu de swatch van de highlighter. Op de hand heeft de highlighter een zilver kleur. De pigmentatie is erg goed en het bevat shimmer.

It is now the time for the swatch. The highlighter has silver color, you can see it on my hand. The pigmentation is very good and has nice shimmer.



Op mijn gezicht: het veegt makkelijk over de huid. En het voelt heel zacht en daarom voelt het ook comfortabel aan. Ik kan de highlighter goed zien. Het is geen super sterk pigmenterde highlighter, maar meer een zacht, subtiel. Daar houd ik wel van, want ik wil niet elke dag sterk pigmenterde highlighter dragen.

De highlighter kan je na de foundation smeren maar ook als je je gezicht al een gepoederd hebt met een poeder. Het zal niet gaan korrelen.

De Maybelline Facestudio Master Strobing stick kost € 8,99.

On my face: it swape easy on the skin. And it feels very soft, that's why it feels comfortable. I can see the highlighter. It is not a super strong higlighter, but very soft, subtle. But I love it, because I don't want to wear every day an strong pigmented highlighter.

The highlighter can be used after the foundation and also after using powder. It will not granulate.

The Maybelline Facestudio Master Strobing stick cost € 8,99.

 

Liefs,

Khadija


 

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts