My Weekly Dairy 'Vrijdag 10/3/2017

08:00




Ik neem je mee naar vrijdag 10 maart 2017. Door middel van foto's laat ik zien wat ik op die dag heb gedaan. Dit noemen ze ook wel een plog en veel blogger doen dit. En ik dacht dit lijkt mij ook leuk om te doen voor op mijn blog.

I will take you to Friday 10 Mars 2017. By pictures, you will see what I did on that day. It called plog (photo blog) and many bloggers also do this. I thought I can do this too on my blog.


 

Op vrijdag begin ik de dag met douchen en dan ontbijt ik. Dat is meestal wel brood met kaas en thee. In mijn agenda stond een afspraak in de middag, maar na mijn ontbijt luisterde en las ik een stukje uit de koran. Dat stukje uit de koran is erg belangrijk op vrijdag en vrijdag is een belangrijke dag voor de moslims.

On Friday I start the day with a shower and after that an breakfast. Then I listen and read the Qu'ran. 




Daarna werkte ik aan mijn armband. Het neemt veel tijd en je moet goed opletten bij het knopen van de draden. Wellicht ga ik het verkopen via Instagram (@bykhadijaa). Al gauw na de lunch, was het tijd om naar mijn afspraak te gaan. Dat was in het revalidatie centrum in mijn stad.

I worked on a bracelet. It takes a lot of time. Maybe I am going to sell it at Instagram (@bykhadijaa). After my lunch, I went to my appiontment. It was at the Rehab in the city.




Wachten in de wachtruimte voor mijn afspraak. Waiting in the waiting room for my appointment at Rehab.

 Na mijn afspraak gingen we een vriendin van mijn moeder op zoeken in het revalidatiecentrum, want ze ligt daar om te herstellen van een ingreep. Daar troffen we andere mensen, die we ook kennen. Het is goed om iemand op te zoeken die in een ziekenhuis of in een revalidatie centrum ligt. Die persoon heeft afwisseling nodig na een of tijdens een vervelend proces. En vaak als je opgenomen bent, dan zit je op kamer. Ik weet dit goed.

After the appointment, we went to see a friend of my mother in Rehab. She is there to recover and we met other people, who we know. It is good to see an your friend, if he/she is in a hospital or rehab. Because they need a bit attention. I know how it feels if you are in a hospital or rehab.


 

Avondeten was pasta pesto met aubergine en parmezaanse kaas. Die kaas maakt het gerecht helemaal af. Daarna keek ik naar de serie Suits op Netflix.

dinner was pasta pesto with aubergine and parmesan cheese. The cheese make the dish delicious. Then I watched soap Suits on Netflix.

Love,
Khadija

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts