Rimmel Sculpting & Highlighting kit by Kate Moss

11:25


Highlighter, contour en een blush in een palette! Dat vind ik wel handig, want het scheelt qua ruimte in de stash en het lijkt mij handig om mee te nemen. Ik ben benieuwd naar de pigmentatie van deze palette.


Kate Moss heeft eerder al een samenwerking gedaan met Rimmel Londen, denk aan de lipsticks en nagellakken. Maar nu iets voor het gezicht. Sinds ik highlighters heb, ben ik er licht verslaafd aan. Daarom ben ik benieuwd naar deze product.
maar het feit dat er ook een contour kleur in zit, is het helemaal goed.


De verpakking heeft een ovaal vorm met gouden randen om heen. Ik vind het wel mooi staan. En jij?

De kleuren zijn goed te zien door de doorzichtige klep. Ik vind dat wel fijn. Deze kits zijn in 3 varianten: 001 Golden Sands, 002 Coral Glow en 003 Golden Bronze. Ik heb 002 Coral Glow gekocht.

De Rimmel Sculpting & Highlighting kit by Kate Moss kosten € 10,99 per stuk.


De achterkant van de kit ziet er zo uit. Ze geven je een uitleg hoe je het kan gebruiken door middel van een foto van Kate Moss. Het is handig dat ze het doen.




Iedere kleur zit in een apart vakje. Bovenaan is de highlighter en dan contour kleur en dan de blush. Het is goed bedacht dat ieder kleur in een apart vakje zit, zo vermengen ze niet met elkaar. De highlighter, contour en blush zijn in poedervorm, niet creme.
Ik ben zeer benieuwd naar de highlighter, maar ook naar de anderen. Want is de highlighter subtiel of juist heel sterk aanwezig op het gezicht.

De highlighter is aanwezig op het gezicht, maar wel subtiel. Dat vind ik niet erg, want soms wil ik dat het niet heftig te zien is. Voor een dagelijkse look, is dat ideaal. Dit geldt ook voor de contour en blush. Je ziet het wel, maar alleen lichtjes. Verder blendt het goed en poedertjes voelen zacht aan.



 

Ik vind het een fijn product om te gebruiken. Daarnaast is het handig om mee te nemen, ik heb het zelfs meegenomen naar Berlijn. Ik ben te spreken over de pigmentatie. Ze blenden goed. Ik gebruik het graag!

Liefs,
Khadija


You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts