Sleek MakeUp Highlighting Palette

11:42



Deze highlighter lag al weken in mijn stash, omdat ik het niet vaak had gebruikt. Ik wil een eerlijke review over schrijven, maar dan moet ik het wel meerdere keren gebruiken. Dat heb ik ook gedaan. Daarom vandaag een review van Sleek MakeUp highlighting palette.

This highlighter was for weeks in my stash, because I often didn't use it. I want to write a fair review, but I have to use it. And I did that. That's why a review about Sleek MakeUp highlighting palette.




 

 Ik heb voor het eerst een product gekocht van deze merk, wel heb ik er veel over gehoord. Best goede dingen over deze highlighting palette. Sleek MakeUp is niet in alle winkels te krijgen, wel bijvoorbeeld bij webshops. En kost € 13,95.

I bought this product for the first time, I heard a lot of good things. Sleek MakeUp is hard to get it in the Netherlands, it is available at webshops. And it cost € 13,95.
 


Achter op de verpakking, vind je informatie hoe je deze palette kunt gebruiken. En natuurlijk staan de ingredienten er ook op.

Back of the package, you will get information how to use this palette. And ofcourse the ingredients are also written.


De palette heeft een gouden verpakking en er boven staat de merknaam op. Enige nadeel van deze soort paletten is dat je je vingerafdrukken ziet.

Deze is een koele highlighter variant. Ik wilde ook een koele highlighters hebben in mijn collectie. In deze palette zitten 4 highlighters en heet Solstice. Er zijn nog 2 andere tinten highlighting palette verkrijgbaar.

The palette has a gold package and above is the brand name. Only disadvantage of this kind of palette is that you see your fingerprints.

This is a cool highlighter variant. I also wanted to have cool highlighters in my collection. In this palette there are 4 highlighters and has the name 'Solstice. There are 2 other shades available on the highlighting palette.





Er zitten 1 romige en 3 poeder higlighters in het palette. Elk highlighter heeft een naam en in de palette zit er een kwastje, maar dat gebruik ik niet. Ik gebruik liever mijn eigen kwasten. Het handig aan deze palette is dat er een spiegel in zit.

There are 1 creamy and 3 powder higlighters in the palette. Each highlighter has a name and there is an brush in this palette, but I do not use it. I would rather use my own brushes. The handy of this palette is that there is a mirror in it.



Al de 4 highlighters voelen zacht aan en je kunt ze met elkaar combineren. De pigmentatie is erg goed. Ik merkte dat als ik het mijn vingers aanbrengen, veel beter blend. Blenden gaat al goed.

All 4 highlighters feel soft and you can combine them. The pigmentation is very good. I noticed that if I put it on my fingers, blend much better. Blending is going well.


Zo ziet de highlighter op mijn gezicht uit. Ik vind dit echt mooie highlighter, dit is 'Equinox'.

This is how it on my face. I love that highlighter, I put 'Equinox'.


Liefs,
Khadija

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts