My Weekly Dairy #61

15:00



Hallo! Het is alweer maandag en de wintertijd is in gegaan. Dus we kunnen een uurtje langer slapen, dat vind ik wel fijn. Wat vind jij van de wintertijd? Maar ik neem je nog even mee naar afgelopen week.

Hello! It's Monday and the wintertime has gone into. So we can sleep a hour longer, I like that. What do you think of wintertime? But I'm going to take you to last week.





Op sommige dagen stonden een paar verplichtingen. Maandag gingen we boodschappen doen en voor het boodschappenlijstje gebruikte ik Wunderlist. Dat is een app en daar in kun je een boodschappenlijstje maken. Ik vind het wel handig. 

We deden ons boodschappen in het Winkelhof winkelcentrum in Leiderdorp. Daar kun je goed parkeren en alle winkels zijn overdekt. 

On somedays there was were a few obligations. Monday we went grocery shopping and for the shopping I made list in Wunderlist. That's an app and in it you can create a shopping list. I find it useful. 

We did our shopping in the shopping centre 'Winkelhof' in Leiderdorp. There is a car park and all the shops are covered.



De volgende dag had ik twee afspraken in de middag. Maar in de ochtend had ik tijd om te werken. Ik bewerkte mijn foto's voor een blogpost. Normaal gesproken deed ik dat in Picmonkey, maar daar moet je voor betalen. Nu gebruik het programma Gimp en daar moet ik nog even aan wennen.

The next day I had two appointments in the afternoon. But in the morning I had time to work. I edit my photos for a blog post. Normally I did that in Picmonkey, but you have to pay for it. Now I use the program called Gimp and I'm a bit new.


Begin van de middag ging ik naar mijn afspraak in het Rijnlands Revalidatie Centrum. Daar had ik een afspraak met een diëtiste, om advies te krijgen over voeding. Daarna reden we naar huisartspraktijk om een griepprik te halen. Dat neem ik altijd, omdat ik chronisch ziek ben.

At the beginning of the afternoon I went to my appointment at Rehabilitation Centre. There I had an appointment with a dietician, to get advice on nutrition. Then we drove to doctor to get a flu injection. I always take that, cause I am chronically ill.


Woensdag schreef ik een blogpost over een BB cream. Inmiddels staat die review online op mijn blog. En 's middags ging ik naar de fysiotherapie om oefeningen te doen voor mijn spieren.

Wednesday I wrote a blog post about a BB cream. It is online on my blog. And in the afternoon I went to the physical therapy to do exercises for my muscles.


Ik had op zaterdag afgesproken met een vriendin en haar lieve zoontje. Daar heb ik geen foto, helaas. Ik had ze lang niet gezien, dus het was tijd om te kletsen. Er is een brasserie, dat ligt naast een park en een kinderboerderij. Daar dronken we wat en daarna gingen we wandelen door het park en even bij de dieren kijken. Dat vind haar zoontje leuk.

Heb jij een leuk of een rustig week gehad?

I met a friend and her little son on Saturday. I don't have picture, unfortunately. I hadn't seen them long, so it was time to chat. There is a brasserie, which is next to a park and a petting zoo. There we drank something and then we went walking through the park and watching the animals. That is what her son likes.

Did you have a nice or quiet week?

Liefs,

Khadija

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts