My Weekly Dairy #62

16:45



Goedemiddag, Wat is het koud vandaag, dat betekent dat de winter er aan komt. Vorige week ging ik naar Erasmus mc in Rotterdam om de geleende beademingsapparaat terug te brengen en we aten paella.

Good afternoon, it's cold today, which means the winter is coming. Last week I went to Erasmus mc in Rotterdam to bring an extra medical ventilator back and we ate paella.



Dit was mijn lunch op de maandag. Ik drink altijd koffie bij mijn eten, want koffie is mijn vriend. Het smaakt lekker. Daarna begon ik met het schrijven van een blogpost, die elke week komt. Dat is de 'My Weekly Dairy'.

This was my lunch on Monday. I always drink coffee with my bread, cause coffee is my friend. It taste good. After my lunch I started to write an blogpost, which comes every week. That is 'My Weekly Dairy'.




Dinsdag was de dag, dat ik naar het Erasmus mc in Rotterdam ging. Ik had geen afspraak met een dokter, maar ik bracht een uitgeleende beademingsapparaat terug. Maar eerst gingen we winkelen, even kijken welke kledingstukken er hangen in de winkels. Ik kocht een paars /lila eyeliner bij NYX. Daarna bracht ik het apparaat weg en gingen we nog naar Ikea Delft. Dat wilde mijn moeder graag.

Tuesday was the day, that I went to Erasmus mc in Rotterdam. I didn't have an appointment with the doctor, I just brought the medical ventilator back. But first we did shopping, just looking to the clothes. I bought an lila eyeliner at NYX. Then we went to the hospital and we went to Ikea in Delft. Cause my mother wanted to go there.


In de Ikea zag ik veel dingen, wat ik leuk vond. Maar ik heb het allemaal niet nodig. We kochten drink glazen en een snijplank. Ook zag ik een kaars, die kocht ik ook. Het was een leuke dag.

At Ikea I saw many things, which I liked. But I don't need them. We bought some drink glasses and a cutting board. And I saw a candle, so I bought that too. It was a nice day. 



Ik gaf mijn toekomstige artikelen een datum in Wunderlist. 's Middags ging ik naar fysiotherapie, dat is altijd op woensdag.

I gave my next articles a date in Wunderlist. In the afternoon I went to the therapy, that is always on Wednesday.



Na mijn Franse les op donderdag, keek ik naar House of Cards op Netflix. Ik weet nog steeds niet wat ik ervan vind.

After my French lesson on Thursday, I watched House of Cards on Netflix. I still don't know if I like this serie.


Mijn moeder maakte paella met zeevruchten en kip. Ik vond het wel lekker, maar volgende keer gaan we het zonder kip maken. Dus alleen zeevruchten. En op de vrijdagavond maakte ik mijn huiswerk. 

My mother made paella with see fruits and chicken. It was tasty, but next time we are going to make it without the chicken. Cease I didn't like with the chicken. And in the Friday evening I did my homework.


Vind jij Paella lekker? Do you like to eat 'Paella'?

Liefs / with love,
Khadija

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts