Fashion trends Spring/Summer 2014

09:00


Het is eind februari en buiten is het frisjes. Maar de nieuwe fashion trends voor de lente en de zomer zijn bekend. De trends worden in de modebladen enz geshowd. Ik heb op het internet rond gesurft en ik zag leuke items voor de komende seizoen. Kijk je mee naar de fashion items die mij aanspreken?

De nieuwe fashion trend bestaat uit verschillende items. Ik begin met pastel. Pastel kleuren worden niet alleen in beauty gebruikt, maar ook in kleding.


Ik vind pastelkleuren echt mooi. Je ziet ze in blouses, jurken en zelfs in jassen. De kleuren zou misschien moeilijk te combineren zijn, zelf vind ik van niet. Ik zou bijvoorbeeld een pastel mint blouse combineren met een bloemetjes broek of met een zwart rokje. Een beige broek zou ook mooi bij passen. 

Prints en zwart-wit 


Je zag deze foto aan het begin van de artikel. Zwart-wit gaan we nog steeds zien. Het was al eerder te zien. Ik heb een of 2 zwart-wit blouses en heel stiekem kan ik niet stoppen met het dragen van deze kleur. Elke keer als ik in de winkel zwart-wit kleding zie, wil het weer kopen. Ik vind de combinatie gewoon cool en leuk staan. 

Nu zijn de prints ook in het zwart-wit verwerkt, maar ook in andere kleuren. Prints dat gaan we veel zien in de winkels. 

Bomber jacket


Bomber jacket is een kort jas, wat een rond vorm heeft. Ik vind zulke jacket handig voor als het net een beetje koud is en wil geen jas aantrekken. De jacket heeft een ritssluiting, weet alleen niet of die voor alle jacket geldt. Ze zijn niet alleen in een kleur te krijgen, maar ook in andere kleur patronen. H&M heeft die bomber jacket in haar collectie.

Metallic


Metallic is een glans, glitter stof. Dit zie je in jurken, rokjes en blouses. Je kunt het overdag dragen. Door het te combineren met 1 kleur broek of rok. Of alles metallic. 

Wat vindt je van de trends?




Bron afbeeldingen: Pinterest







You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts