Peek of the Weeks #7

07:00

Afgelopen week heb ik iets leuks gedaan. Ik ben naar een museum geweest. Hoe vaak ga ik naar een museum? Dat gebeurt weinig. Maar ik heb ook andere dingen gedaan.
Kijk je mee?





Op deze foto was ik een stukje aan het schrijven over de mascara van Yves Rocher. De review staat al  op mijn blog. Verder ging ik nog aantal brieven archiveren. 


Sinds paar weken heb ik deze zilveren dienblad gekocht. Het lijkt op Marokkaanse dienblad en daarbij kocht ik ook een mooie glazen waxinehouder. Deze heeft ook een Marokkaanse uitstraling. Allebei komen ze bij de Action vandaan. Elke avond steken we kaarsjes aan. 


Mijn moeder had weer chocolade cakjes gebakken en dat kan ze onwijs goed. yummie




Sinds paar weken ik eet havermout tijdens het ontbijt. Dit keer had ik blauwe bessen genomen, want ik mis een beetje zoetigheid. Volgende keer wordt het frambozen.


Op het internet kun je Nederlands oefenen. Ik vind het belangrijk dat alles wat ik geleerd heb op school blijf behouden en daarom ging ik een oefening maken. Dit doe ik ook voor mijn andere talen, zoals Engels en Duits. 


Op die dag leek het wel lente. De lucht was blauw met een wolkje hier en daar. Toen had ik echt meer zin in de lente. Ik kan niet wachten op de lente en de zomer hihi.


Na het sporten, zag ik de maan. Het was nog helemaal niet donker en dit was rond 18:00 uur. 


Afgelopen donderdag ging ik naar de museum. De museum heet Volkenkunde en is in Leiden. Daar hebben ze een tentoonstelling over Mekka. De tentoonstelling heet: Verlangen naar Mekka. Mekka is een plaats, waar alle moslims een keer in hun leven op bedevaart gaan. Inshallah (als god wil) ga ik daar ook naartoe. Ik heb veel kunnen zien en lezen. Het is leuk om de tentoonstelling te bezichtigen en je komt meer te weten over de Islam. 


Een foto van de museum aan de buitenkant. Het is een mooi museum en je kan daar lekker zitten.

Met deze foto, sluit ik het af. Heb je een leuke week gehad en wat zijn je plannen voor de komende week?

Khadija



You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts