Peek of the weeks #8

07:00

De weken vliegen voorbij. Op sommige dagen had ik afspraken (privé) en op andere dagen had ik andere dingen te doen. Kijk je mee?


Ik begin met een foto van mijn favoriet gerecht en dat is lasagne. De Italiaanse keuken lust ik graag. Als me moeder vraagt wat wil je eten, dan zeg ik vaak pasta of lasagne.





Ik had nog geen leuke foto voor de youtube bar. Via de programma Gimp maakte ik er een. Uiteindelijk heb ik het niet geplaatst, want vindt het toch niet mooi.


Tussen de middag eet ik twee bruine bollen. Op dit moment eet ik dat graag, helemaal met kaas en vleeswaren (halal). Daar gaat een kopje warme thee er achteraan.


Ik ging op pad en de zon scheen. Ik word gewoon happy als ik de zon zie. Het geeft me een gevoel dat het bijna lente is. Dus ik pakte mijn zonnebril uit de la.


Elke vrijdag ga ik naar de fysiotherapie voor mijn spieren. Zodat de spieren en mijn gewrichten soepel blijven. Ook krijg ik oefeningen voor thuis. Dit is in de wachtkamer van de gezondheidspraktijk, waar ook fysiotherapie wordt gegeven.


Dit is een zelfverzonnen gerecht. Er zit tonijn, kastanje champignons, bos-uitje en rijst in. Ik ging op de gok of het wel lekker zou smaken. Maar het smaakte lekker en ik denk dat ik het vaker ga maken.


In het ziekenhuis (LUMC, dat is een groot academisch ziekenhuis in Leiden) hebben ze schilderijen hangen of beelden. Soms zijn er andere kunst, die je kunt bekijken. Daar kunnen bezoekers en patiënten heen. Ik was klaar met mijn afspraak (alles is goed) en ik moest even wachten op mijn moeder. Ondertussen maakte ik deze foto.


Waaronder ook deze foto. Even een selfie.


Daarna ging ik even de stad in en bij de H&M kocht ik een blauw jurkje. 


Als ontbijt eet ik havermout met melk en fruit. De blauwe bessen waren op en besloot om voor frambozen te gaan. Die zijn ook lekker.


Ik ging in mijn agenda kijken en zie dat ik voor de komende week ook weer afspraken heb. Digitale agenda vind ik handig. Zeker bij het maken van een afspraak, dan kan ik dat heel snel open klikken. Maar ik heb nog wel een papieren agenda. Gewoon af en toe erin schrijven.

Dit was peek of the weeks voor vandaag. Wat zijn jouw plannen voor de nieuwe week?


Khadija















You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts