Make-up trends Spring/Summer 2014

08:00






De komende seizoen komt steeds dichterbij en de brands showen nu hun alle collecties. Vooral in deze tijd worden allerlei fashion weeks georganiseerd. Tijdens de show komen we meer te weten welke trends voor de komende seizoen zijn. Ik ben altijd wel benieuwd naar de make-up trends. Na een paar uurtjes rond surfen en lezen weet ik steeds meer. Vandaag laat ik je zien welke make-up trends ik leuk vindt. Dus lees verder als je ook zo benieuwd bent.
















Pastel
Ene van de trend is pastel. Het merk 'Dior' heeft in haar collectie pastelkleuren in haar oogschaduw verwerkt. Wat dacht je van pastel geel of pastel groen. De oogschaduw heeft strikjes patroon, wat lief uitziet. Very girly. Tevens heeft Chanel een mooi roze tintje aan haar oogschaduw gebracht. De kleuren spreken mij aan, en ik zou ze een kleur kiezen, dat over mijn ooglid smeren en wat mascara. 





























Nude 
Bij deze trend wordt er zo weinig mogelijk make-up gebruikt. Nude look was al eerder bekend in de vorige seizoenen, maar het blijft nog steeds een trend. Gebruik een BB-cream of een CC cream. Foudation wordt wel gebruikt, maar wordt niet op het hele gezicht gesmeerd. Ik vind nude looks altijd wel mooi. Lekker simpel, geen poespas.















Eyeliner
De modellen kregen op hun oogleden een heel dun lijntje. Het lijntje kun je bijna niet zien, zo dun wordt het aangebracht. Het ziet er wel subtiel uit. Soms zet ik een dun lijntje op mijn ogen. Maar zo dun.., dat ga ik ook een keer proberen.















Oranje.
De opvallende lipkleur voor het seizoen is oranje. De nadruk ligt op de lippen, vandaar dat de ogen een rustig kleurtje krijgen. Want oranje is de eyechater. Nadat ik het zag, kreeg ik de gevoel om het ook te proberen. Dat wordt op zoek naar een oranje lipstick.

Dit waren de trends. Nu ben ik benieuwd naar jouw mening.

Wat vind je van deze trend voor de lente/zomer 2014?


Bron: Pinterest

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts