Clinique Anti-Blemish Solutions Clinical Clearing gel

10:01


Ik heb last van oneffenheden,waaronder ook acne. Gelukkig gaat het nu beter, mede door deze product.  Ik wilde een soort gel of serum na mijn face wash en voor de gezichtscrème. 
Op mijn kin en klein beetje op de kaaklijk heb ik acne. Het is weliswaar klein beetje, maar het stoort me beetje. Daarom was ik opzoek naar een serum. Ik had iets uitgeprobeerd van het merk Clinique. Clinique heeft een aantal producten met naam Anti-blemish, waaronder een clearing gel.


De gel zit in een groene verpakking. Er staat een duidelijke informatie op. 


De gel zit in een licht blauwe kleurig verpakking met een draaidop. Anti-Blemish Solutions Clinical Clearing Gel is een doelgericht product om puistjes te behandelen. Dit is wat Clinique gezegd over het product:
Anti-Blemish Solutions Clinical Clearing Gel is een bijzonder doeltreffende en tegelijkertijd milde gel ontwikkeld om puistjes zelf thuis te behandelen.
Bovendien is de werking ervan klinisch bewezen.
De transparante, sneldrogende en vetvrije formule:
  • is geschikt voor elk huidtype
  • vermindert puistjes onmiddellijk
  • bevordert het herstel van de huid
  • gaat het ontstaan van nieuwe oneffenheden tegen
  • kalmeert zichtbare roodheid en irritatie
  • Huidtypes: Alle Huidtypes
Dat is wat ik gezocht, een product die mijn puistjes vermindert en de huid weer hersteld. Over de ingrediënten ben ik goed over te spreken. In de Anti-Blemish Solutions zit salicylzuur en dat is een ingrediënt die helpt tegen puistjes.


Naast salicylzuur zit alcohol. Alcohol droogt de huid wel, dat is misschien niet fijn. Gelukkig valt het een beetje mee. Dat is wat ik heb gemerkt. De gel kan je op bepaalde plekken van je gezicht smeren, maar ook op je hele gezicht. Ik gebruik het niet op mijn hele gezicht, maar juist op sommige plekken. Waar ik het nodig heb. 
Als ik het eenmaal op mijn gezicht smeer, droogt het soms snel uit. Dan blijft het plakken. Ik denk dat het doordat het een gel is. Een crème vind ik fijner werken. Doordat gel doorzichtig is, zie je het niet. 


De meeste puistjes zitten op mijn kin. Dat vind ik niet fijn. Anti-Blemish Solutions heeft mij daar echt wel in geholpen. Ik gebruik het graag,want het vermindert de puistjes op mijn gezicht. Het zit er nog wel. Maar mijn huid ziet er stukken beter uit. I am happy


Dit product is handig, als je huid extra wilt helpen. Voor mij helpt het goed. De puistjes zijn inderdaad minder. De flesje bevat 30 ml gel in en dat is genoeg. Ik gebruik een klein druppeltje ervan, meer is niet nodig. Daarom gaat het langer mee. Clinique Anti-Blemish Solutions Clinical Clearing gel kost €26,10 (30ml) bij Ici Paris XL. Het is ook verkrijgbaar bij andere luxe parfumerieën.

Liefs,

Khadija  





You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts