Fashion fall/ winter 2014-2015

21:11


Ik houd van kleding, omdat het iets over je zegt. De nieuwe trends voor elk seizoen volg ik wel. Alleen ik kies wat mij aanspreekt. Daarom bedacht ik om het in een artikel te schrijven.
In de winkel zag ik dat schoenen en laarzen een lakleer buitenzijde. Bijvoorbeeld bij een loafers of een enkellaars. Een lak leer geeft een glans en zeker als de zon op schijnt. Daarnaast straalt het chic. Je kunt meerdere kanten op. Ik vind dat het niet alleen bij feestelijke gelegenheden kan, maar je kan het ook casual dragen.


Mijn ogen kwamen op deze enkellaarjes van het merk Tamaris. Ze hebben een ritsaansluiting. De hak is maar 2 cm hoog. Wat ik helemaal mooi vindt, is de neus van de laars.



Ik zie steeds meer van die fluffy, zachte jassen. En ze zijn in verschillende kleuren. Ik heb ze in roze, rood en beige gezien. Zelf vind ik de roze variant mooier. Ze warmen je op. De korte jas kan voor elke gelegenheden gedragen worden. 


Bloemige jurken vind ik mooie jurken. Deze jurken zijn echt voor de donkere dagen. Over de jurk zou ik een lang vest dragen en dan maakt ik het af met een enkellaars. 


Deze jurk is van H&M en heeft een cirkelvormige uiteinde. De dessin heeft allemaal kleine bloemetjes met bordeaux kleuren. Het is gevoerd en de hals sluit netjes. Dat vind ik altijd fijn. 


Dit is een tricot rok met elastiek in de taille. Ook dit is een cirkelrok en het heeft een ritssluiting. De kleur vind ik gewoon erg mooi. Het is de kleur die in deze seizoen trend is. 


Rokken over de knie lijkt mij ook erg mooi en zeker in deze kleur. haha. Deze rok heeft van die grote plooien. Het is elegant, maar ook weer stoer. 

De fluffy korte jas en de enkellaars vind ik erg mooi. Ze staan op mijn verlanglijstje. Dat lekkere fluffy jasje, oh… lekker warm. Ik hoop dat je dit artikel leuk vindt. 

Liefs,

Khadija


Bron: Pinterest, Zalando en Ziengs








You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts