Rituals Vs Sephora

15:53


Soms gebeurt het dat je twee dezelfde oogschaduwkleuren hebt. Dat is mij overkomen, niet erg natuurlijk. Ik dacht om ze samen te bekijken en te vergelijken. 



Het Sephora oogschaduwdoosje had ik zelf gekocht, toen Sephora nog winkels had in Nederland. De andere doosje is van het merk Rituals. Ik kreeg het van een vriendin. En allebei hebben ze dezelfde kleuren, een goud/groen kleur. Alleen heeft ieder doosje een andere naam

Rituals noemt het doosje ' Golden Jade' en Sephora ' Golden Kaki'. De vormgeving van de doosjes zijn anders. Het doosje van Rituals is vierkant en die van Sephora is rond. Wat mij is opgevallen is dat het doosje van Sephora geen spiegel heeft, Rituals wel. Ik vind het niet heel erg, maar het is wel iets extra en handig. 


De oogschaduwkleuren hebben een shimmer finish. De kleuren zijn hetzelfde, alleen je ziet wel klein verschil. Dat heb ik gezien. De gouden kleur van het Sephora doosje is lichter en de groene kleur is wat donkerder dan die van Rituals. 


Dit is een ooglook, die ik gemaakt heb met de Sephora duo oogschaduw. De pigmentatie van dit oogschaduw is redelijk, maar helemaal niet slecht. De gouden kleur had sterker gemogen en de groene kleur is wat minder zichtbaar op de ogen. Dat had ik wel mooier gevonden. Je ziet het wel. Ze voelen wel zacht op de ogen en het blenden gaat goed. Absoluut geen fall-outs. 


De oogschaduw van Rituals heeft een betere pigmentatie. Gouden kleur is goed te zien en de groene oogshaduw ook. Het blenden gaat goed. Ze blenden ook makkelijk, net als van Sephora. En ook geen fall-outs. 


Allebei zijn ze fijn om te gebruiken. De ander heeft iets meer pigmentatie dan de ander. De verpakking is prima, makkelijk om open te doen. Totaal geen last van fall-outs. Ik vind ze allebei fijn om mee te werken, want ze blenden goed. Maar de pigmentatie van Rituals is net beter. Vooral de gouden kleur vind ik erg mooi. Daarom gaat mijn voorkeur naar Rituals…

Liefs,

Khadija





You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts