How to wear a beanie or a hat in a outfit?

14:49



The most of us has a hat or a beanie. Specially in the winter. But maybe you don't know how to make a sporty & chic outfit. Today I am going to show my ideas. Hopefully you will like it.

The meeste van ons heeft een pet of een beanie. Helemaal in de winter. Maar misschien vind je het moeilijk om het in een chic en sportief outfit te combineren. Vandaag laat ik mijn idee zien. Hopelijk vind je ze leuk.




I made too outfits. I choose a baseball hat of New York Yankees brand in black & white. The first outfit, which i create is ideal to wear, if you prefer to wear trousers. I choose a leather trouser, because I love it and I got it too. And they give you a chic and tough. 

Ik heb twee outfits bedacht. Eerst heb ik voor de honkbal pet van het New York Yankee merk in de kleur zwart en wit gekozen. Speciaal voor mensen die graag broek dragen, heb ik een leren zwarte broek gekozen. Omdat ik het leuk vind en ik heb het zelf ook in mijn kledingkast. Maar ook geeft het een chieke en een stoere uitstraling.

This outfit has to be chic and sporty. That's why it has a sneaker. To give it a bit color, I choose the color red. Then we have a grey top and with a long grey coat, it shows chic and it warm you up in this cold weather. For a bit accoiress, because they finish the outfit. 

Deze outfit moet een chic en een sport uitstraling hebben, want dat is mijn doel. Daarom heeft het als schoeisel een sneaker. Voor een beetje kleur, koos ik voor de kleur rood.  Dan hebben we nog een grijze blouse met een lange grijze mantel. Ook het heeft iets chics en het warmt je op in deze koude weer. En voor een beetje accessoires, omdat ze de outfit afmaken.

So that's why I choose golden necklace with rose leaves and a red scarf. And to put your cell phone and your wallet in a bag, I pick this bag. It has a leopard design in a black color and it is a big bag. To putt al lot of your stuff in it. 

Daarom koos ik voor de gouden ketting met roze bladeren en een rode sjaal. En om je mobile telefoon en je portemonnee te stoppen, nam ik deze tas. Het heeft een panter look aan de bovenkant van de tas en de tas is in de zwarte kleur. Je kan er veel in doen en daarom is het groot. 





Now is time for the beanie. It is also from the same brand as the baseball hat.
The second outfit has a skirt. I love skirt. They give a womanly look. The skirt is in the color grey and a tight in the same color.
I choose a bright orange sweater. That's will give a bomb to the outfit and with a thin long necklace in tree piece, has a womanly and chic look. 

Nu is het tijd voor de beanie. Hij komt ook van dezelfde merk als de pet.
De tweede outfit heeft een rok. Ik vind rokken leuk. Ze hebben iets vrouwelijks. De rok is in de kleur grijs en de maillot ook. Ik koos voor een felle oranje trui. Ideal voor de winter. Het geeft de outfit een bom en met een dunne lange ketting, heeft het weer een chic look. 

Really I love the black shoes. They look comfy. For the cold weather, I choose a black long thick coat. And last piece is a black shoulder bag.

I pick this beanie and that hat from the Fantastic Inc. webshop. They are bases in America.

Echt ik vind die zwarte schoen mooi. Ze stralen comfortabel uit. Voor de koude weer, koos ik een lange zwarte, dikke jas. En de laatste item is een zwarte schoudertas.

Deze beanie en de pet komen van de webshop Fantastic Inc. Zij zijn gevestigd in Amerika.

Liefs,
Khadija

Bron: H&M, Pro Shoes, Mango

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts