Makeup Academy Professional Undressed

17:07


Zoek je een oogschaduw palette, die natuurlijke kleurtjes heeft. Dan heb ik de oogschaduw palette voor je gevonden. Makeup Academy heet het merk. Dit palette heeft de naam Undressed.



Makeup Academy wordt ook wel afgekort in MUA. Het is een Brits merk, die vind dat make up betaalbaar moet zijn. Zodat iedereen het kan kopen.

Dit palette heeft 12 mooie, bruin nude kleurtjes. Van mat tot mooie shimmer. Ook heeft het een zwart en grijs kleur. Dat vind ik wel handig, zo kan ik het mooi combineren met andere kleurtjes. Totaal zit er 9,6 gram aan oogshaduw en dat voor € 5,99. 


De verpakking oogt basic uit. De oogschaduw kleurtjes zijn via de doorzichtig deksel te zien. Op de achterkant van het palette zijn de kleurtjes afgebeeld met hun namen. Ieder oogshaduw heeft een naam. 


Na het zien van deze oogschaduw, belooft het veel. Sommige oogschaduw kleurtjes hebben een roze ondertoon en andere een bruine. Allemaal hebben ze shimmer, behalve een licht bruin kleur. Die is mat.

Dan volgen nu de swatches. 


Ze zien er goed uit. Ik vind de pigmentatie mooi voor een budget palette. Ook op de ooglid. Het blenden gaat fijn. Bij sommige kleurtjes moet je nog een laagje aanbrengen op de ooglid. 


Dit zijn swatches van de onderste rij. De eerst twee oogschaduw kleuren springen eruit. 


Ik vind het een fijn palette. Het heeft verschillende oogschaduw kleuren om andere ooglooks te maken. Over de pigmentatie ben ik goed te spreken. De prijs is goed te doen, lekker budget. Het kost € 5,99 en is bij Kruidvat te koop. Of via de webshop van Kruidvat.

Liefs,
Khadija

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts