Zoeva Eyeshadow brushes

15:27


Al enig tijd wilde ik nieuwe oogschaduw kwasten kopen. Want mijn kwasten waren aan vervanging toe. Bij Zoeva Cosmetics bestelde ik deze kwasten.
Nieuwe kwasten kunnen duur zijn. Gelukkig bied Zoeva betaalbare en kwalitatieve kwasten aan. Zo bestelde ik 3 losse oogschaduw kwasten. Er zijn ook kwastenset, maar ik heb al een aantal andere kwasten.

Ik kon makkelijk betalen met Paypal, want het wordt direct van mijn rekening afgeschreven. En de bezorging verliep goed. Ik had ze snel in huis. De kwasten worden netjes en met zorg verpakt. Er zat zelfs een kaartje bij, waarop de namen van de medewerkers die mijn bestelling hebben behandelt. 


Iedere kwast heeft een eigen etui. Ideaal, zo kun je ze makkelijk meenemen. 


De kwasten voelen zacht en stevig aan.


De eerste kwast heet 222 Luxe All Over Shader. Het is een allround oogschaduw kwast, want je kunt er voor doeleinden gebruiken. Zo is hij te gebruiken voor de hele ooglid, in de crease en zelfs voor een highlighter. Een echt multifunctionele kwast, zo noemt Zoeva hem ook.

De haren bevatten synthetisch als natuurlijk haar. Ze voelen zeer zacht en prikken niet in de ogen. Ze nemen goed product op. Tijdens het wassen komen er geen haartjes los. De kwast kost € 7,80.


De tweede kwast is geschikt om zacht te blenden. 227 Luxe Soft Defileer is dus om te blenden, maar ook om een highlighter aan te brengen. Ook bij deze kwast zijn de haren gemixt met natuurlijk en synthetisch. Het penseel valt mooi en fijn in de hand. Genoeg steun. Ook deze kwast kost € 7,80.


Voor een kleurtje in de crease, heb je een crease kwast nodig. Daarom bestelde ik er ook eentje. Het is de 228 Crease. Ook de haren zijn gemixt en voelen zacht aan. De kwast heeft puntig vorm. Hij doet zijn werk goed. De prijs van deze kwast is ook € 7,80.


Ik ben blij met deze kwasten. Ze werken fantastisch. De haren voelen zacht en prikken niet. En de prijzen zijn ook betaalbaar. De verzendkosten zijn wel hoog. Het kost 5 euro, maar ik zou toch weer bij Zoeva bestellen. Ik raad je echt aan om even te kijken op de webshop van Zoeva, als je opzoek bent naar make-up kwasten.

Liefs,
Khadija

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts