Review: NYC Big Bold Angel lashes mascara

12:49


Ik nam een budget mascara. Een goede mascara hoeft niet altijd duur te zijn. De Big Bold Lash van NYC probeerde ik uit.




De mascara laat zich heel erg zien door de paarse huls en de gouden kleurig letters. I like the color. Ook is de huls dik, daardoor heeft het mascara ook de naam Big Bold. 

NYC belooft je met deze mascara gescheiden en lange wimpers. Maar ook volume. De wimpers zouden na gebruik licht aan voelen. Ik ben op zoek naar een mascara, die mijn wimpers krullen en volume geven. 



Het borsteltje heeft een vorm van een zandloper. De haartjes van het borsteltje zijn kort en beweegt flexibel. Doordat het kort is en flexibel beweegt, komt het goed bij de wimpers. Zo krijgt elke wimper een laagje zwarte mascara. Wel vind ik dat het veel product neemt, waardoor mijn wimpers deels veel onder mascara zit. Dan gebeurt dat ik een beetje last krijgt van spinnenpoten, wat ik niet mooi vindt. De kleur van de mascara is lekker diep zwart. Daar ben ik wel blij om. 

De mascara krult mijn wimpers goed. Het mag van mij iets meer krullen. Over de volume; Het geeft wel wat volume, maar ik zou toch nog net wat meer willen, haha. 


De NYC Big Bold Angel lash is een goed mascara. De huls vind ik gaaf. Door de paarse kleur. It's my favoriete color. 

Ik vind het geen super fijn mascara, want ik mis een beetje volume en krul. Daarnaast neemt het veel product op, waardoor ik last krijg van spinnenpoten. Maar het borsteltje komt goed bij de wimpers, zelfs bij de kleine wimpertjes. De NYC Big Bold Angel lash mascara kost € 4, 29 en is te koop bij Kruidvat. Ook op de webshop van Kruidvat kunt je het bestellen. 

Welke mascara van het merk NYC heb je al gebruikt? Vertel het in de comments.

Liefs,
Khadija

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts