Essence I love Stage Eyeshadow base

17:11


Om een oogschaduw kleur goed op zijn plek te houden, gebruik ik een oogschaduwbasis. Want ik wil niet dat het gaat plooien. Essence heeft een oogschaduwbasis in haar collectie. En ik vind het een fijne oogschaduwbasis. Wil je weten waarom?



De oogschaduw basis komt onder je oogschaduw kleur. Het zorgt niet allen voor dat het op zijn plek blijft zitten, maar is ook bedoeld voor om het egaliseren van je oogleden. 

Dit kleine flesje met oogschaduwbasis heeft aantal beloftes. Zo belooft Essence, dat de oogschaduw langer blijft zitten, niet gaat plooien. En dat de oogschaduw meer gaat spreken. Dat klinkt goed. Ik vind het belangrijk dat een oogschaduw goed blijft zitten.

De oogschaduwbasis heeft de naam I love Stage. 


De kleur van de basis in beige kleur. Het kleine flesje heeft een lipgloss-applicator. Ik vind het makkelijk om te doseren. Een nadeel is dat je het niet bij de bodem komt van het flesje. Gelukkig is Essence een vriendelijk merk voor de portemonnee.
De basis voelt zacht en licht aan op de oogleden. Ik dacht het een plakkerig gevoel zou geven, maar dat is gelukkig niet zo. Het is goed uit te smeren. 


Nu is de vraag, blijft de oogschaduw kleur op zijn plek? Ik kan je vertellen het blijft goed zitten. Het gaat niet plooien. De oogleden worden geëgaliseerd. Ik ben blij met Essence I love Stage oogschaduwbasis. De prijs is lekker budget. Essence I Love Stage kost € 2,59. Het is verkrijgbaar bij de Kruidvat.

Welke oogschaduwbasis gebruik jij? Vertel het in de comments.

Liefs,
Khadija

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts