Primark Sale Shoplog

13:06


In de Primark was nog Sale. Ik heb geen kleding gekocht, maar leuke accessoires. Omdat het klein shoplog is, besloot ik het om te fotograferen. Kijk je mee?



Ik mocht vanzelf geen kleding kopen, omdat ik er genoeg heb. Alsnog heb ik wel leuke spulletjes gekocht. Als eerst een envelop clutch, wat aan de voorkant bedekt is met kralen. Deze clutch zag al eerder in de winkel hangen, maar nu was hij afgeprijsd. 


De clutch heeft bloemetjes. Door een hengels kun je het aan je schouder dragen, maar je kunt het ook er afhalen. Aan de achterkant van de clutch is niet bedekt met kralen, maar met nepleer stof.
De clutch is afgesprijsd naar € 5,-. 


Zoals je ziet op de foto, heb ik twee iphone hoesjes gekocht. Ik vind Minnie Mouse een leuk cartoon figuur. Allebei waren voor € 1,00 per stuk te koop en normaal kosten ze € 4,00 per stuk. Dat is echt goedkoop. Nieuwe haarelastiekjes kon ik niet missen, want thuis waren ze op. Ik nam een gokje om ze te koop en ik deed het voor de prijs. Want misschien zijn ze wel goed. Ze kosten € 1,50 en dan heb je 50 haarelastiekjes, geloof ik. 

En als laatste kocht ik een setje met kleine oorbelletjes. Ik vond ze wel stoer en ze waren niet duur. Ze waren afgeprijsd naar € 1,00. 

Dit was mijn Primark Sale shoplog. Ik ben blij met mijn spulletjes. 

Wat heb jij in de Sale gescored bij de Primark? Vertel het in de comments.

Liefs,
Khadija



You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts