Bourjois Rouge Edition Velvet lipsticks

06:00


Lipsticks, een mooi, dekkend kleurtje op de lippen. Dat wil elk meisje, denk ik. Hoewel ik niet altijd een lipstick draag, maar soms wel. Ik word helemaal blij als de lipstick uren lang blijft zitten. Bourjois heeft zo'n lipstick in haar collectie zitten. En ik heb het getest.



De Bourjois Rouge Edition Velvet zijn in 8 kleuren en allemaal zijn ze mat. Door de zachte en vloeibaar structuur glijdt het over de lippen. En zo zouden ze licht en fluweel voelen op de lippen. De kleur blijft 24 uur op de lippen zitten. Dat vind ik wel heel groot belofte, maar ik ben benieuwd.

Allereerst de verpakking ziet er strak uit. Ik vind het mooi en het valt goed in de handen. De dop van de huls heeft hetzelfde kleur als de lipstick kleur. Echt handig.
Het product kun je goed zien, dat vind ik altijd wel fijn. Zo weet je hoeveel er nog in zit.

Ik heb twee matte kleuren.


De eerste lipstick heeft een nude kleur en heeft de naam 07 Nude-ist. Nude-ist is een oudroze kleur en geeft een natuurlijk effect. Ideaal voor mensen die geen felle kleuren willen dragen op hun lippen. 


De tweede kleur is wat feller. 


Je brengt de lipstick met een sponsapplicator, zoals alle lipgloss hebben.


Pink Pong is een fel roze kleur. Ik vind het een leuke naam.



De Bourjois Rouge Edition Velvet geven de lippen een fluweel effect. Het is trendy, chic en mooi. Aanbrengen gaat gemakkelijk, no problems. De kleuren blijven lang op de lippen zitten. Na een poosje moetje even bijwerken, want dan is het niet meer fel. Ik vind dat niet erg. 
Bourjois Rouge Edition Velvet kosten €13,99 bij drogisterijen.

Liefs,
Khadija




You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts