Mode Trend: Wijde broeken

11:08



In deze seizoen zijn er veel mode trends. Er is een mode trend, die ik leuk vind. Namelijk de wijde broeken trend. In de jaren 70 waren ze zeer populair en nu zijn ze weer terug.
Deze broeken zijn bekend om de lange en wijde broekspijpen. Zelfs mannen droegen deze broeken ook in de jaren 70. Ik heb wel eens oude films gezien, waarin de mannen deze broeken droegen. Dat vond ik wel grappig om te zien.
Maar in 2015 zijn ze weer terug. De broeken zijn in verschillende soorten stof gemaakt, zoals in licht dun stofje tot in een spijkerstof. 

Doordat de broeken lange pijpen hebben, lijkt het wel of je lange benen hebt. Zeker voor mensen die niet zo lange zijn, is het een uitkomst. Ik vind deze broeken leuk, omdat ze niet strak zitten, maar lekker losjes. Ideal voor de warme dagen. 


Deze stoffen broeken zijn erg geschikt voor een warme dag. De motief geven mij een zomerse gevoel. 


Ga je naar je werk of heb je een zakelijke lunch? Dan kun je kiezen voor een van deze soorten broeken. Ik vind ze geschikt daarvoor, omdat het door de stof komt en de uitstraling. Ze hebben geen motieven. 


Maar wil je het lekker casual houden, dan kun je ook kiezen voor een spijkerbroek met wijde broekspijpen. Die zijn er ook. 

Ik hoop dat je door deze artikel meer inspiratie heb gekregen. 

Liefs,
Khadija

Bron: H&M



You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts