Shoes & Bag wishlist

11:24


In de winkel of eigenlijk in winkels zag ik leuke schoenen en accessoires staan. Vandaag laat ik mijn verlanglijstje zien.

Ik begin met de schoenen. Wat ik veel zie op het internet en in winkels, zijn veterschoenen. Veterschoen werden eerst door mannen gedragen. Maar de laatste tijd dragen de vrouwen ze ook. Ze zijn in het zwart, lak enz. Ik vind dat het bij een chic outfit past. Maar ook bij een casual outfit.
Deze veterschoen heeft een plateau hak.



Naast veterschoen zag ik ook andere leuke schoenen. Dit is een chic instapschoen. De witte kleur op de schoen, spreekt mij aan. Ik vind het een eyecatser. De kleuren wit en zwart is een bekende combo.



Als laatste koos ik voor een comfortabele schoen. Ze heten 'slip on shoes'. In deze seizoen zijn ze hip en in verschillende kleuren verkrijgbaar.


Deze tas lijkt op de tas van Celine Medium Trapeze. Een tas van het merk Celine zijn duur. Maar gelukkig is deze tas goedkoper. 
De kleur blauw spat er af. Formaat van de tas vind ik groot genoeg. Ik zie mezelf helemaal rijden met deze tas.

Liefs,
Khadija

Bron: BershkaMango

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts