The Beauty Blogger Tag

18:07


Ik zag deze tag bij een blog en ik vind het wel een leuke tag om het over te nemen. Het gaat over hoe ik aan de blognaam ben gekomen. Vandaag doe ik een TAG, namelijk The Beauty Blogger TAG.


Is je haar van nature stijl of gekruld?
Ik heb gekruld. Dat vind ik mooi en ik kan veel met mijn haren doen. Soms stijl ik mijn haren voor de verandering. Maar om nou te zeggen dat ik liever stijl haren wil. Nee, ik ben blij met mijn haren.

Verf je je haar en zo ja, doe je dat zelf of de kapper?
Soms verf ik mijn haren. Dat doet mijn moeder, want ikzelf kan het niet doen.

Draag je altijd make-up?
Nee, niet altijd. Ik vind dat het niet hoeft. Soms doe ik alleen foundation, poeder en mascara.

Hoe lang ben je bezig met make-up?
Voor een uitgebreide make-up look dan ben ik 25 minuten bezig. Maar voor een eenvoudige look, dan ben ik 10 minuutjes bezig.

Wat doe je eerst, gezicht of je ogen?
Ik begin met mijn gezicht en dan mijn ogen.

Lak je je teennagels ook in de winter?
Nee. Ik lak mijn tenen niet in de winter.

Wat is je favoriete parfum?
Ik vind aantal parfum lekker ruiken, zoals Chanel Chance, Miss Dior. Maar mijn favoriete parfum is van Chanel Mademoiselle. Die draag ik het liefst.

Hoe ben je dan de naam van je blog gekomen?
Mijn blog heet Beautyshadowtje. Ik vind eyeshadows mooi van het hele make-up. Daarom nam ik alleen het woordtje 'shadow'. En eerste woord is Beauty, omdat ik daarin interesse heb.
Vandaar dat mijn blog Beautyshadowtje heet.

Lees je de comments op je artikelen?
Hoewel ik niet veel reacties ontvang, vind ik het wel leuk om ze te lezen. Hierdoor weet ik wat de lezeressen van mijn artikelen vinden.

Dit was de The Beauty Blogger Tag.

Liefs,
Khadija

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts