Dove Hair Therapy Nourishing Oil Care Shampoo & Conditioner

08:00


Dove heeft een Hair- Therapy assortiment. De Nourishing Oil Care lijn hoort daarbij en is speciaal bedoeld voor het droge en pluizig haar. Het zou je haren weer mooi maken en laten glanzen. En ik gebruik het al een tijd. Wil je weten wat ik ervan vindt? Lees dan de artikel. 
In deze shampoo en conditioner zitten olieen in, zoals de welbekende Arganolie. Zoals we weten is Arganolie goed voor het haar en met name pluizig, droog haar. Bij olie denk je dat je haar sneller vet wordt. Maar dat is niet zo. Dat komt door de ingrediënten mild zijn.


De shampoo zit in een knijptube. De tube heeft een aparte vorm en het valt goed in de handen. De crème substantie voelt romig, dik en zacht aan. Ik was wel een beetje bang dat mijn haren vet zouden worden. Maar dat is het niet. Mijn haren voelden zacht en werden niet snel vet.


Er zit wel Sodium Laureth Sulfate. Ik had er geen last van, soms is dat wel zo. 
Om mijn haren nog zachter te maken, gebruikte ik de bijhorende conditioner. 


Ook de conditoner zit in een knijptube en heeft een aparte verpakkingsvorm. De crème substantie is wat dikker dan de shampoo. Maar dat is ook bij andere conditioners. Het voelt zacht en romig aan. Mijn haren worden nog zachter en krijgen een glansje. 


Dan de ingredientenlijst. Ook daar zit Arganolie in. 


Nourishing Oil Care is geschikt voor het droge en pluizig haar. Ik vind ze fijn werken. Ze maken de haren niet vet. De haren voelen zacht, na gebruik.
Dove Hair Therapy Nourishing Oil Care is verkrijgbaar bij drogisterijen.

Liefs,
Khadija

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts