Hema Soft Matte Lipbalm

14:34


Hema Soft Matte lipbalm zijn nieuw. Deze lipbalsems zijn in 8 matte verschillende kleuren. Daarnaast voelen ze comfortabel op de lippen en blijft de kleur lang zitten. Wat nog leuk is, ze kosten maar € 3,50. Ik heb er twee kunnen bemachtigen en ik laat je weten wat ik er van vindt.


Ik zei al dat HEMA 8 kleuren heeft uitgebracht. Ik heb twee kleuren gekocht, namelijk 07 en 02.
Deze lipbalmes beloven een mooie dekking. De verpakking is stevig en strak.
Ik vind het niet goedkoop uitzien.


Lipbalm 02 is een oud roze kleur. Ideaal voor een nude look of als je niet van felle kleuren houd.


En de 07 lipbalm is een felle kleur. Het is een rood met oranje ondertoon kleur.


Dan nu de swatches. Ze zien er goed. De pigmentatie is goed. Op de lippen voelt het zacht aan en het ruikt lekker fris, maar ook een beetje bloem-achtig geur. Over de dekking ben ik goed te spreken. Alleen ik zag wel velletjes op de lippen, maar dat is alleen als je heel goed kijkt.
De prijs is echt betaalbaar. € 3,50 voor een mooie lipbalm. Dat is echt niet duur.

Liefs,
Khadija

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts