Chopard Wish Eau de Parfum

14:32


Als verjaardag geschenk kreeg ik deze parfum, waar ik blij mee ben. Omdat het lekker ruikt en daarom besloot ik erover te schrijven. 

I got this perfume as a birthday gift. And I happy with it, because it smells good. So that is why I decide to write about it. 


Chopard heeft twee soorten parfums die ik ken, namelijk Casmir en Wish. De parfum Wish is een parfum voor een zelfbewuste vrouw. Of ik dat ben, misschien wel een beetje. Het is sensueel en Oriëntaals door de Oosterse houtsoorten en kokos. Zo wordt de parfum beschreven.
De parfum zit in een blauw, metallic kartonne doosje. Wanneer ik het uithaal, dan komt er een glazen diamantvormig flesje en het bevat 30 ml aan parfum. Ik vind het een mooi flesje. Het is chic en het is anders dan andere parfum flessen die ik ken. 

Chopard has two perfume, what I know, namely Casmir and Wish. The perfume Wish is an fragrance for a strong woman, maybe I am kind of person too. It a sensual and Oriental, because of the Eastern wood and coco. This is how the perfume is described. The fragrance is contains in a blue, metallic carbon box. It comes out of a bottle in an diamond form and it contains 30 ml of fragrance. I like it. It is different fragrance bottle, which I know.

De geur van het parfum is warm en kruidig, maar ook fris. Het lijkt wel of in een Aziatische winkel ben beland. Ik vind de geur lekker ruiken en ik draag het graag.

The smell is warm and aromatic, but also fresh. It seems if I in a Asian shop. I like the fragrance and I love it to spray it on me.


Chopard van Wish is te koop bij o.a. Kruidvat voor €16,99.

The perfume Wish cost €16,99 by a drugstore Kruidvat.

Liefs/Love,
Khadija

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts