My Weekly Dairy #2

08:00


De nieuwe week is begonnen, maar hoe zag afgelopen week eruit? Ben je benieuwd wat ik allemaal gedaan heb? Lees dan verder.

The new week is just started. But how was my last week? Would you like to see it? Then read the whole post.


Maandag/Monday


Na het bloggen en een paar telefoontjes plegen, had ik wel trek gekregen. Crossiants met kaas was mijn lunch.

After blogging and make a few phone calls, I get a bit hungry. Crossiants with cheese was my lunch.


Daarna nam ik een filmpje en dat heb je misschien al gezien. Gisteren plaatste ik het op Youtube en op Beautyshadowtje.

Then I filmed a video and maybe you have seen it. Yesterday post it on Youtube and on Beautyshadowtje.


Dinsdag/Tuesday


Tomaten, deze foto nam ik in de supermarkt. Er moest boodschappen gedaan worden. 

Tomatoes, these photo is in the supermarket. I needed some things from it. 

Donderdag/Thursday


Op donderdag las je mijn eerste My Weekly Dairy. Hopelijk vond je het leuk om te lezen en mijn foto's te bekijken.

On Thursday you read my first 'My Weekly Dairy'. Hopefully you liked it. 



's middags was lekker weer en niet echt koud. Dus even een blokje om. Ik kwam paarden tegen en die stonden buiten.

At the afternoon it was nice weather and not too cold. So I went outside. I saw horses.

Vrijdag/Friday

Ik had een afspraak bij de fysiotherapie. Met imove bewerk ik mijn video. 

I had a appointment at the physiotherapy. I edit my video with the program Imove.



Dit was My Weekly Dairy voor vandaag. 

That's My Weekly Dairy for today.

Liefs/Love
Khadija

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts