M.A.C Cosmetics Fluidline Eye-liner Gel Dip Down

09:00


In de M.A.C. counter nam ik deze gel liner. De gel liner word Fluidline Eyeliner genoemd en heb ik het getest.

In the M.A.C counter I bought this gel liner. This gel liner called Fluidline Eye liner and I have tested it out.



Ik zocht al een tijd een bruine eyeliner, die lang blijft zitten. Volgens M.A.C. is dit een langhoudend eyeliner. Daar ben ik wel benieuwd naar, maar er zijn nog meer dingen die M.A.C over dit product gezegd:

De gelformule van MAC Fluidline biedt de precisie van een vloeibare liner met een zijdezachte finish. Het product is feilloos en in één handomdraai aan te brengen met een penseel. De Fluidline Eyeliner is langhoudend, beschikbaar in diverse kleuren en maakt geen vlekken. 
Het penseel wordt afzonderlijk verkocht.
Het product zit in een glazen potje van 3g en de kleur heet 'Dip Down'.

I was looking for a brown eyeliner, which does not move on the eyes. According M.A.C says that this eyeliner is for long-wearing. 

Ultra-smooth, Fluidline's gel formula provides the precision of a liquid liner with a silkier, softer finish. Goes on foolproof with a brush in an easy dip-and-stroke action. Long-wearing. Smudge-proof. Lines up in a rich array of colours and finishes. Brush sold separately.
This eyeliner comes in a little glass bottle and it contains 3g of product. The eyeliner has the name: Dip Down.


De ingredientenlijst / ingredients list.


Het is een vloeibare eyeliner, die je met een penseel aanbrengt. Met een veegje komt er genoeg kleur af. Ik heb voor een bruine kleur gekozen, omdat ik daar opzoek was. Er zit geen glitters in, dat heb ik bewust voor gekozen. Ik merk dat je weinig product nodig hebt voor een eyeliner. 3gram klinkt misschien weinig, maar geloof me, je doet er lang mee. Het product voelt zacht aan. 

It is an fluid eyeliner, which you use a brush to bring it on. I chose an brown color, because I was looking for that color. It does not have any shimmer, because I didn't want shimmer in the eyeliner. You don't need much product to make a wing, that why it does not get empty fast. The product feels soft.


Ik vind de eyeliner fijn om mee te werken. Je zet makkelijk een lijntje, omdat het vloeibaar is en het is zacht. Over de kleur ben ik ook tevreden over. Het blijft lang op de oog zitten, maar het is niet waterproof. Dus een regenbuitje houd deze eyeliner niet. 

Zorg er wel voor dat je het goed afsluit, want anders kan de eyeliner uit drogen.

The Fluidliner works good for me. I can make very easy an line on my eyes, because it is fluid and soft. I am happy about the color. It stays long on the eye, but it is not waterproof. Make sure you put the cap on the bottle, maybe it drys out. 


De Fluidline Eyeliner kost €18,50 bij M.A.C counters.

The Fluidline Eyeliner cost €18,50 by any M.A.C counter.

Love,
Khadija






You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts