My Weekly Diary #7

14:15


Goedemiddag, Vandaag is er weer een nieuw My Weekly Diary. Kijk je mee?

Good afternoon, today is a new My Weekly Diary. 


Maandag/Monday


Lunch time: heerlijk warm croissant met een kopje koffie. 

Lunch time was a warm croissant with a cup of coffee.


Dit is een recept van Gennaro Contaldo, die heb ik gevonden op de youtube kanaal van Jamie Oliver. Het is een groene pesto en aubergine pasta. Er zit geen vlees of vis in het gerecht. Ik vind het lekker smaken en ik ga zeker nog eens maken.

This recipe is from Gennaro Contaldo, which I found it on the Youtube channel of Jamie Oliver. It is an green pesto and aubergine pasta. There is no meat or fish. I really liked.


Woensdag/Wedsnesday


Wachten in de wachtkamer om mijn beurt bij de fysiotherapie. 

Waiting for my turn at the physiotherapy.

Donderdag/Thursday


Ik filmde een nieuw video voor op mijn youtube kanaal. Er staan al wat video's op mijn kanaal.

I filmed a video for my Youtube channel. On my Youtube channel, you will find more video's.

Zaterdag/Saturday


In de avond keek ik naar de Arabische The Voice. Dat vind ik een leuke programma. Er zijn sommige kandidaten die Engelse liedjes zingen.

Saturday evening I watched the Arabic version of The Voice. It is a nice program to watch. Some of candidates are singing English songs.

Zondag/Sunday


Dit was zondags ontbijt.

This was my sundays breakfast.

Love,
Khadija


You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts