My Weekly Diary #8

11:15


Goedemorgen!

Good morning!




Op maandag nam ik tijd voor de lunch, na het typen van een blogpost. Ik kreeg trek van al dat schrijven. Ik at twee boterhammen met pindakaas en dronk lekker een kop koffie. 

On Monday I took a time for the lunch, after all typing an blogpost. Because I was hungry. So I had two piece of bread with peanut butter and a cup of coffee. 


Dinsdag was lasagne dag. Oh, dat vind ik heerlijk om te eten. Naast paprika en ui, zat ook courgette in. Soms doen we er ook champignons bij. 

Tuesday was lasagne day. I really like to eat that. Including peppers and onion, there was also courgette in the lasagne. Sometimes we put mushrooms in it. 


De volgende dag ging ik naar de kapster om mijn haren te knippen. Ik kan nu een klein staartje maken, zo kort is het nu. Na de kapsalon, gingen we naar de supermarkt. Ik vind mijn veterschoenen heel cool en mooi. Ze zien er nog mooi uit, ik heb ze meer dan een jaar. Ze zijn van het merk Ecco.

The next day I went to the hairdresser to cut my hair. Now I can make a little tail. After the hairdresser's saloon, we went to the super market. I made picture of my boots. I really love them, because they are comfy and still look nice/cool. They are from the brand Ecco. I have them more then a year. 


Dit zijn Marokkaanse pannenkoeken. Ze zien er anders uit, doordat ze allemaal kleine gaatjes hebben. Je kunt er zelfs doorheen kijken, hihi. Het pannenkoeken beslag wordt gerezen. Zaterdagochtend at ik deze lekkere pannenkoeken met Marokkaanse munt thee.

These are Moroccan pancakes. They look a bit different, because it have little holes. You can look trough the holes, hihi. The pancake mix will rise. Saturday morning I ate these pancakes with Moroccan mint tea. 


En in de avond dronk ik een warme chocolademelk met slagroom, nomnomnom. 

And in the evening I drank a hot chocolate milk with whopped cream, nomnomnom.

Love,
Khadija

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts