MY WEEKLY DAIRY #9

11:55


Goedemorgen. Er is weer een nieuw My Weekly Dairy op Beautyshadowtje.

Good morning, It is a new My Weekly Dairy on Beautyshadowtje.




Ik geloof dat maandag een boodschappen dag is. Want meestal gaan we op die dag naar de supermarkt. 

I think Monday is a day, where we go to the supermarket. Monday is a supermarket day, hihi.


Op de website van Ah.nl zag ik een recept met rode kool. Ik kijk meestal op ah.nl voor recepten, want ze hebben lekkere gerechten staan. Dit is rode kool stampot met kabeljauw. 

On the website of AH.nl (a Dutch supermarket) I saw a recipe with red cabbage and cod fish. I always look on that website for a delicious recipe. 


Dinsdag had ik een afspraak met iemand, die mij helpt bij het vinden van een baan. Daar dronk ik een groene thee, want buiten was het koud. Thee warmt mij lekker op.

I had a appointment on Thuesday with someone, who helps me to find a job. I drink a green tea, because it was cold outside. And tea warms me up.


Ik was in Rotterdam om een kledingstukken terug te brengen bij Forever 21. Ik bracht een warme broek en een topje, ze zaten niet strak. Bij Zara kocht een ruiten blouse. Dit was op donderdag.

I was in Rotterdam to bring some clothes, what I bought from Forever 21. In Zara I saw an blouse and I bought it. That was on Thursday.


Zaterdagmiddag genoot ik van een heerlijk zelfgebakken cake met koffie.

I enjoyed of my home made cake with coffee on Saturday afternoon.

Love,
Khadija

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts