My Weekly Dairy #27

11:47

 

 Hoi! Geniet je ook van het mooie weer? Afgelopen dagen is het echt lekker weer geworden. Omdat het niet altijd warm is in Nederland, moet je er snel van genieten. 

Hello! A few days ago, the weather was great. The sun shined and I enjoy it.

 


Een selfie, voordat ik naar buiten ging. Ik heb een lippotlood van Primark gekocht. Het blijft lang op de lippen zitten en de kleur vind ik prachtig. 

An selfie, before I left home. I wear a lip pencil from Primark, which I bought. The colour is beautiful and it is longlasting.

 

Dinsdag ging ik werken voor mijn blog. Op mijn bureau heb ik een notitieboekje liggen, waar ik in schrijf wat ik allemaal wil doen. Verder ging ik naar fysiotherapie. 

On Tuesday I worked for my blog. I have on my desk, an notebook. In that book, I write things. It like a to do book.

 

Donderdag was ook zo'n productie dag voor mijn blog. Ik schreef een artikel over fashion trend voor het nieuwe seizoen. 's Middags ging ik even liggen in bed, want ik was even moe. Rusten en pauzes zijn belangrijk om die te nemen.

Thursday I wrote a post about the new fashion trend. Afternoon I lay in bed, because I was tired. Taking rest and break are important. 

 

Ik wil graag Frans leren, omdat ik het een mooie taal vind en in Marokko wordt het veel gesproken, naar Arabisch. Daarom heb ik bij de boekhandel een boek gekocht. Dit boek is eigenlijk speciaal voor kinderen, maar dat vind ik niet erg. Ik begin gewoon bij het begin.

I would like to learn the French language. Because I like the language and in Morocco they speak it a lot, next Arabic. That's why I bought a book at the bookshop. This book is special for kids, but for me is it fine. I will start from the beginning. 

 

In het weekend had ik afgesproken met een vriendin. We gingen bij een pannenkoekenboerderij eten. Ik koos voor een pannenkoek met tomaat, ui en kaas. De pannenkoek was lekker en groot, ik kon het niet op krijgen. We zaten buiten, want het was lekker buiten. 

In the weekend I met my friend. We decide to eat pancakes. I chose for a pancake with tomato, onion and cheese. The pancake taste very good. But it was big, so I couldn't eat it all. The weather was nice outside, so we sat outside.

Liefs / love,

Khadija

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts