My Weekly Dairy #28

15:32

 

Goedemiddag. Kijk je mee naar de nieuwe My Weekly Dairy?

Good afternoon. Would you look to my new 'My Weekly Dairy'?
 Vorige week scheen de zon en uitteraad heb ik er ook van genoten. Maar ik heb niet alleen geluierd, zo heb ik een blogposts geschreven. En op donderdag had ik weer een training over werk vinden.

Last week the sun shined and ofcourse I enjoyed it. But I did also other things, as writing a blogposts. And I went to my course.
 
 

Maandagochtend begon ik met het schrijven van een nieuw My Weekly Dairy.  On the Monday morning I start to write a new ' My Weekly Dairy'.

 

Als avondmaaltijd at ik quiche met groenten en gehakt. Er zat broccoli, wortel, paprika en gehakt. Normaal zat er alleen paprika's in. Groenten zijn eenmaal belangrijk om te eten. 

As dinner: I at a quiche with veggies and mincemeat. In the quiche was broccoli, carrot, pepers and mincemeat. Normally I put only pepers in. Veggies are imporant to eat them.

 

 Ik was bezig om een aantal producten op de foto te zetten. Daarna zette ik ze in mijn computer, zodat ik er een review over kan schrijven. 's Ochtend is de beste moment om foto's te maken, want dan is er veel licht. 

I shoot some picture of products. Then I put them in my computer, so I can write a review about it. The best time to shoot photo's, is in the morning.

 

Verder op de dinsdag heb ik even Frans geoefend in mijn boek. Op dit moment leer ik over dierennamen. In de boek zitten leuke opdrachten bij, zoals kruiswoordpuzzel.

I did also some French on Tuesday. I learned about animals. The book has nice exercises, as crossword puzzle. 

 

Video bewerken is leuk, maar soms ook wel vermoeiend. Ik vind het wel leuk om video's op te nemen. In deze video liet ik een lente make-up look zien. Het staat al op Beautyshadowtje.

Video editing is great, but also enervating. I like to make video. In this video I show you how to make a Spring make-up look. It's already on my blog.

 

Friets uit de oven. Deze frietjes hebben een smaakje, paprikapoeder en nog wat andere. Ik weet het niet meer, hihi. Daarbij at ik ook vissticks. 

Chips from the oven. These chips have a flavor, an smoked paprika and some others spices. But I can't remember, hihi. And with fish fingers.

 

Ice cream. ijs.

Liefs / Love,

Khadija 

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts