My Weekly Dairy #29

08:00

 

Hi. De nieuwe week is begonnen. Maar hoe was mijn week? Vorige week was best een leuk week. Ik had zin om weer naar mijn Engelse les te gaan, omdat ik een paar keren niet ben geweest. Ook ging ik naar mijn training. 

Hi. The new week started. But how was my week? I had a nice week. Because I feel like to my English lesson. I miss a few lessons.




Ik schreef eerst de blogpost over wat ik allemaal gedaan heb. Dat doe ik meestal 's ochtends.
Na het schrijven, kreeg ik trek. Dus was het tijd voor de lunch.

I wrote a blogpost about the things what I did. After writing, I get hungry. So it was time for a lunch.


Dit was mijn lunch. Ik at een kaas-ui bollen met een stukje cake. Heerlijk een zelfgemaakte cake met stukjes chocolade.

This was my lunch. I ate a cheese - onion bread and with a piece of cake. I love home made cake withe chocolate.


's Avonds drink ik een kopje thee met wat lekkers. Deze keer nam ik cake met blauwe bessen en slagroom.

I always drink a cup of tea with some sweets in the afternoon. This time I choose a cake with blueberry.
 

Hier schreef ik een review over micellailer reiningswater van Garnier. Daarin vertelde ik wat mijn bevindingen zijn.  

I wrote a review about micellar water of Garnier.


 Op dinsdag scheen de zon ook en was het best wel lekker weer. 's Middags had ik een afspraak en buiten was mooi. Afgelopen dagen regende het en was het koud, vond ik.

On Tuesday shined the sun also and the weather was nice. In the afternoon I had a appointment.


 In de allerhande van de ah.nl zag ik een recept staan met bloemkool. Ik lus eigenlijk geen bloemkool, maar ik dacht om het toch te proberen. Dit is een burger gemaakt van bloemkool en noten. Het is helemaal vegetarisch. Ik vond het wel lekker, maar ik raakte wel snel vol van.

In a magazine (called Allerhande of super market), I saw a recipe of cornflower. I don't eat cornflower, but I thought let's try. It is a burger made of cornflower and nuts. There is no meat in this recipe.


In de les, waar ik Engels leer. At the class, where I learn English. 

Love,
Khadija

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts