My Weekly Dairy #31

11:45

 
Goedemorgen! Ik had een leuke week met twee afspraken en ik ging lekker winkelen, want de sale is weer begonnen. En de allerbelangrijkste: Ramadan is weer begonnen. Kijk je mee? 

Good morning! I had a nice week with two appointments and I shopped, because the sale have started. The most important thing is: Ramadan have started.

 

 

Zondag was een bakdag. Ik vind niets lekker dan om zelf cakes te bakken, want die zijn gewoon het lekkerst. Hoewel mijn moeder de ingredienten bij elkaar doet, verzin ik wat het gaat worden en wat we nodig hebben. Mijn moeder is eigenlijk mijn handen en armen. Het is een cakeje met aardbeien. We hadden nog aardbeien in de koelkast staan. Ooo... wat waren ze lekker!

Sunday was a bake day. I really like to make homemade cakes, because they are more delicious. Although my mum put the ingredients together, but I plan whats going to be and what we need. She is my hands and arms. I plan to make a strawberry cake, because we had strawberries in our fridge. Oo, they taste delicious!

 

Op maandag begon ik met het schrijven van een nieuw 'My Weekly Dairy'. En de Ramadan begon op die dag. Dat betekent dat ik alleen eet, omdat ik niet vast. Ik kan niet vasten in verband met mijn ziekte.

On Monday I started to write a new 'My Weekly Dairy'. And the Ramadan started on that day too. So that's means I eat alone, because I don't fast. I can't fast because of my illness.

 

 Ik besloot om mijn Nike Air Force 1 te dragen, want ze zien er leuk uit en ze zitten lekker. 
I decide to wear my Nike Air Force 1, because they look good and they are comfortable.

 

 Wachten op mijn beurt. Waiting for my turn.


Noten. Dit zijn pecannoten. Ik eet normaal gesproken geen noten, maar deze noten zijn erg lekker.
Nuts. These are pecan nuts. I normally don't eat nuts, but these are good.
 
 

Ik had een afspraak bij de mondhygienste. Ze gaf me een paar tips om beter tanden te poetsen.
I had an appointment by a dental hygienist. She gives me some tips to brush my teeth better. 

 

Afgelopen zondag keek ik naar de wedstrijd van Turkije tegen Kroatie. De EK 2016 is begonnen en Nederlands speelt niet mee. Dat vind ik wel jammer, want ik was altijd voor Nederland. Maar nu support ik Turkije. Helaas heeft Turkije wel verloren. Ik had meer van de Turken verwacht. A.s vrijdag moeten ze weer spelen, hopelijk winnen ze dan.  

Last Sunday I watched the match of Turkey-Croatia. The Europian Champions are started en The Dutch team aren't playing. That's a shame, because I support always the Dutch team. But now I support the Turkish team. Unfortunaley the Turkish team lost their first match. I expect more of the Turkish players. But this Friday they play their second match and hopefully they will win.

Liefs/Love,
Khadija

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts