My Weekly Dairy #30

13:00

 

Hoi, Kijk je mee naar mijn nieuwe My Weekly Dairy? 
Hello. Are you coming to look at my new post?


Als ik ga werken, dan luister ik graag naar de radio. Elke ochtend luister ik naar een Marokkaanse radiostation. Dankzij de internet kan ik het beluisteren. Ze draaien dezelfde Engelse liedjes die hier ook worden gedraait. Daarnaast draaien ze ook hippe Marokkaanse liedjes. Ik luister naar deze radiostation, omdat de dj grappig is en ik voel dat ik conect ben met Marokko. Hij maakt tussendoor grapjes met de mensen die bellen.

When I'm working, then I like to listen to the radio. Every morning I listen to a Moroccan radiostation. Thanks to the Internet, I can listen to it. They put the same English music as here, but they also put modern Moroccan music on. I listen to this radiostation, because the dj makes jokes with the people and I'm feeling a bit conect with Morocco.

  

Dit is mijn ontbijt voor de doordeweekse dag. Ik vind het heerlijk. Havermout en fruit, dit keer aardbeien en blauwe bessen. 

This is my breakfast for the weekday. I love it to eat it. Oats with fruits and this time: strawberries and blueberries.

 

Ik was een nieuwe video voor mijn Youtube kanaal aan het filmen. Binnenkort is het mijn kanaal. Het neemt veel tijd in beslag om te filmen. En ik film liever wanneer ik alleen ben, dan kan ik er meer op focussen. 's middags ging ik naar mijn Engelse les. Helaas was mijn lerares er niet, maar een vervanger. Hij had onze methode waar wij in werken niet. Hopelijk is ze er deze week wel.

I was filming a new video for my Youtube channel. It will be soon at my channel. To film a video, it takes time. And I prefer to film, when I am alone. So I can focus on it. In the noon I went to my English lesson. Unfortunately my teacher wasn't there, but there was an other teacher. He doesn't had our book. Hopefull our teacher will be this week.


Hier was ik mijn video aan het bewerken. Ik bewerk mijn video in de programma Imovie versie 9.0.9. Als je tips hebt, dan wil ik het heel graag weten. Je kan het achterlaten in de comments.

Here I was editing my video. I edit my video's in Imovie 9.0.9 . If you have some tips, please let me know. You can leave it in the comments.

 

Zaterdag was het lekker weer en daar genieten ook deze koeien van. Groot gelijk hebben ze. 
 It was a nice weather on Saturday and the cows enjoyed also. I give them the al rights.

 

Als avondeten probeerde ik een nieuw gerecht uit en ik at voor het eerst groene asperges. Het is bloemkool couscous met tuinbonen, groene asperges en kip. Ik vind alles lekker, behalve de bloemkool couscous. Misschien volgende keer niet stomen. 

I tried a new receipe and I at for the first time green asparagus. It is cauliflower couscous with green asparagus, broad beans and chicken. I liked every thing, except the cauliflower couscous. Next time I should not steam it.

Khadija


You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts