NYC Get It All Lip Color 400 ExtraordiBerry

08:00



Er staat geen 'My Weekly Dairy op Beautyshadowtje, omdat ik geen foto's heb om te laten zien. Maar daarvoor heb ik wel iets anders, namelijk een review over een budgetvriendelijke lippenstick. NYC heeft een nieuw lipstick uitgebracht, die voor een langhoudende kleur belooft.

There's no 'My Weekly Dairy' on Beautyshadowtje, because I don't have much photo's to show. But I have something else, an review about a budget lipstick. NYC has a new lipstick, which stays long on the lips. This is what NYC promises.


 

Deze lippenstick zou comfortabel op de lippen zitten en heeft een romige textuur. En het is nog eens budgetvriendelijk, want het kost € 4, 49. Ik ben altijd op zoek naar een lippenstick die lang blijft zitten en als de prijs van lipstick lekker is. Dan wil ik het extra proberen.

 This lipstick will feel comfortable on the lips and it has a creamy texture. The lipstick has also a long-lasting formula. It is a budget friendly one, because it cost € 4,49. I'm always looking for a long-lasting lipstick. And if the price is cheap, then I would like to try it.

 

De lipstick zit in huls, waar dezelfde kleur heeft als het lipstick. Het voelt goed en doordat de openingsklep doorzichtig is, kun je de lipstick goed zien.

The lipstick comes in a case, which has the same color as the lipstick. It feels good and the cap is transparant, so you could see the lipstick.


Dan de kleur van de lipstick. Ik omschrijf het als een kersen kleur. Het heeft een paars-rood kleur. Ik vind het een mooie kleur om te dragen voor in de zomer. Maar ook in de andere seizoenen van het jaar.

Then about the color of the lipstick. I describe it as a cherry color. It has purple-red color. I like it, it's a nice color to wear in the summer days. But also in the other seasons of the year. 


 

Maar hoe ziet het op mijn lippen? Komt er genoeg kleur af? En de meeste belangrijke voor mij is, blijft het lang zitten? Mijn lippen krijgen genoeg kleur, maar als je een foutje maakt, dan is het lastig om weg te halen. Want je ziet dan beetje rood langs de lippen, dat is wat ik had. Maar dat zegt niet dat het geen goede lipstick is. Wat betreft over de langhoudbaarheid op de lippen, het blijft 4 uurtjes. Je ziet de kleur wel nog zitten, alleen de glans is wel verdwenen. Het smeer lekker over de lippen en het heeft inderdaad een romige textuur. Ik vind dat het aangenaam op mijn lippen voelt. Ik wil meer kleurtjes!

But how does it look on my lips? Will I get enough color? And the most important thing for me, is it long-lasting? I get enough color, but it is a bit hard to remove. Because it is a red color or it has a red color in it, you will get the color around your lips. But it doesn't make this lipstick a bad one. The long-lasting is good (about 4 hours). When I put the lipstick on my lips, I get a nice shine. After a few hours it is gone. The lipstick goes easy on my lips and it has creamy texture. It feels good on my lips. I want more colors!

Welke kleur vind je mooi om te dragen op je lippen? Laat een reactie achter. 
 Which color do you like to wear on your lips? leave a comment.

Liefs / Liefs,
Khadija

 
 


You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts