My Weekly Dairy #32

12:49


 Goedemiddag. Ik zit achter mijn laptop om dit artikel te schrijven met een slaperig gezichtje. In de post laat ik zien wat ik allemaal heb uitgespookt. Good afternoon. I sit at my laptop to write this article with a sleepy little face. In this post I will show you what I did.



 Maar op maandag ging ik naar de gemeente om een nieuw legitimatiebewijs aanvragen, want die is bijna verlopen. Ik had al een afspraak gemaakt en gelukkig hoefde ik niet lang te wachten. Soms kan het uitlopen.

But on Monday I went to the borough to request a new identification card. I already made a appointment.






Ik zat in mijn nieuwe stoel, omdat ik moe was. Het is een stoel, waarbij je lekker kan gaan liggen en je benen kan strekken. Ideaal om te relaxen.
I sat in my new chair, because I was tried. It's a relaxing chair, you can till your legs and lay. 


 

Bloggen. Ik schreef mijn post over wat ik allemaal heb gedaan. 
Blogging. I wrote a post about what I did last week.


 

Ik had een afspraak in het revalidatie centrum. Ter afsluiting van de training, hadden we een proef sollicitatiegesprek.
 I had an appointment in the Rehab Center. At the end of the training, we had a test job interview.

 

Mijn moeder ging naar de markt en dan staat er een viskraam. Elke vrijdag is er markt in de wijk. Ze kocht voor mij een kabeljauw filet en daar maakte ik een visburger van. De kabeljauw filet paneerde ik in panko en beetje geraspte kokos. 
 
My mother went to the market and then a fish stall. Every Friday there is a market in the district. She bought for me a cod fillet and there I made a visburger of. The cod fillet I breaded in panko and little grated coconut.


Als zaterdag ontbijt ontbeet ik met wentelteefjes en stukjes aardbei. Daar had ik zo zin in.
En op vrijdagavond kwam een vriendin bij ons eten. Op die avond was het erg gezellig, lekker kletsen.

As Saturday breakfast I had breakfast with French toast and pieces of strawberry. Since I had so fancy. And on Friday night came a girlfriend to eat with us the iftar. On that night it was very cosy, nice chat.


Een heerlijk cafe latte drinken. Dat vind ik altijd lekker.
A delicious cafe latte drinks. I think that is always tasty.

Liefs / Love,
Khadija


You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts