Maybelline Lash Sensational Mascara

10:34


Vandaag geen 'My Weekly Dairy. Een tijdje geleden probeerde ik een nieuw mascara uit. Het is de Maybelline Lash Sensational Mascara. Ik vertel je wat ik van deze mascara vindt.

Today there isn't 'My Weekly Dairy. I tried a few weeks a new mascara. It is the Maybelline Lash Sensational Mascara. I will tell you my opinon about this mascara. 

 
 

De mascara zit in een bekende huls en die huls heeft een oudroze metallic kleur. Maybelline belooft dat deze mascara heel volume geeft. Ik houd van volume en daar ben ik wel benieuwd naar. De mascara kost €15,49, wat ik wel duur vind voor een drogisterij mascara. 

This mascara comes in a famous package and it has pink metallic colour. Maybelline promises that this mascara will give a lot of volume. I like to have volume and I'm interested. The mascara cost €15,49, which I find it's a bit expensive for a drugstore mascara.


Het borsteltje heeft een aparte vorm, namelijk het is wat gebogen. De haren van het borsteltje zijn van plastic, wat ik zelf niet mijn eerste voorkeur is. Maar ik heb het toch geprobeerd. Door de haren zo zijn, pakt het alle wimpers. Zelfs de kleine wimpers.

This brush has a strange vorm, it's curved. The brush is plastic. it is not my favourite. But I tried it. The brush will take every lashes. Even the shortes ones. 
 

Op de eerste foto zie je dat ik geen mascara heb aangebracht en op de tweede foto wel. De mascara geeft mij wel volume. Alleen na een laagje worden mijn wimpers wel aan elkaar geplakt. Als ik nog een laagje zou aanbrengen, dan heb ik kans op een spinnenpoten. En dat vind ik niet mooi.

On the first photo: I don't have mascara on. On the second I do. The mascara gives a the volume. But after one layer of mascara, my lashes are stick together. I don't like that. 

 

Liefs / Love,
Khadija 

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts