My Weekly Dairy #38

12:41

 

Hallo daar! Hoe was je weekend? 
Hi there! How was your weekend?

 
Allereerst wil ik even zeggen dat ik niet veel foto's heb gemaakt, omdat vorige week had ik niet veel bijzonders te doen. Maar ik wil toch aan je laten zien/ vertellen hoe mijn week was.

First of all, I would like to say that I didn't make many photo, because there wasn't something special to show you. But I still want to show, how my week was. 
 

Zoals altijd starte ik met het schrijven van een nieuw post. Dat doe ik na mijn ontbijt. Mijn ontbijt bestaat soms uit een sneetje brood met kaas en thee of havermout en wat fruit. Waarmee ontbijt jij het liefst?

As usual I start with writing a new post. I do this after my breakfast. My breakfast is a piece of bread with cheese or oats with fruits. What do you like to eat at breakfast?


Mijn lunch was American pancakes met Nutella.
My lunch was American pancakes with Nutella.
 

 Woensdag heb ik altijd fysiotherapie. Voordat ik daar naartoe ging, ging ik even kleine boodschappen doen. Soms doe ik weleens alleen boodschappen, het vaak dat ik kleine dingen nodig heb. Want zware spullen kan ik niet tillen. En als ik ergens niet bij kan in de winkel, dan vraag ik het aardig aan een medewerker of gewoon aan mensen die er dan op dat moment zijn. Gewoon aardig vragen en mensen zullen je helpen. That's my advice to you.

I always have therapy on Wednesday. Before I went there, I went to the supermarket. Sometime I do gocery shopping by myself, without my mother, if I need to buy small things. Because heavy things, I can't care them. And if I can't grap things in the shop, then I ask the staff or someone for help. Just be nice, when you ask and people will help you. That's my advice to you.

 

Wachten in de wachtkamer om mijn beurt. Als ik aan het wachten ben, dan pak ik een tijdschrift of mijn telefoon. 

Waiting in the waiting room for my turn. When I'm waiting, I grap a magazine or my phone. 

Liefs/Love,
Khadija

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts