My Weekly Dairy #37

08:00


Goedemorgen! Heb je een fijne weekend gehad?
Good morning! Did you have a nice weekend?




Maandag was een drukke dag, want we gingen eerst naar de Primark in Zoetermeer. Ik wilde een pyjama kopen. Ze hebben daar veel soorten, met bekende cartoons (simbad). Daarna gingen we boodschappen doen in de ah. Het was toen in de middag en het was best druk.

Monday was a busy day, because we went first to Primark in Zoetermeer. I wanted to by a pjyama. They have many pjyama's and some of them with cartoons. After that we went to the supermarket. It was noon, so it was crowded.

 Dezelfde dag maakte ik foto's van aantal producten, als of ik mezelf nog druk wil maken. Soms heb ik dat, dat ik zoveel dingen op een dag wil doen. Herken jij dit ook?

And in the same day, I took some photo's of products. Honestly I was a bit tired, but sometimes I want to do many things at the same day. Do you also recognize this?

 

De volgende dag schreef ik eerst een blogpost over een lippenstick. Inmiddels staat deze review al online op Beautyshadowtje.

The next day I wrote blogpost about a lipstick. It is already on Beautyshadowtje. 

 

Ik begon met het bewerken van mijn video voor op mijn Youtube kanaal. Volg je mij al op Youtube?
I started with editing of a new video for my Youtube channel. Do you follow me on Youtube?

 

Voor een review maak ik best veel foto's en dan zoek ik welke foto's ik wil gebruiken. Dat is best een karwei. 

I make a lot of photo's for a review and then I choose which one I want to use. It is a task.

 
Ik ontmoete mijn vriendin en haar kleine zoontje in de bos. En naast de bos, is er een kinderboederij. Daar zijn natuurlijk dieren en ook deze kleine vogeltjes, parkiet. We hadden ook geluk met het weer, want de zon scheen af en toe.

 I met my friend and her little son in the forest. And nearly the park, there was a childeren's farm. And there was animals, as this little bird. The weather was nice, we lucked.


Liefs/ Love,
Khadija




You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts