My Weekly Dairy #39

13:18


 

Hallo! Heb je een leuke weekend gehad? Vorige week was ik jarig. Ik heb mijn verjaardag niet gevierd met vrienden, want dit jaar had ik er even geen zin in. Wel heb ik een gebakje gegeten samen met mijn moeder. Kijk je mee naar mijn nieuwe 'My Weekly Dairy'?

Hello! Did you have an good weekend? Last week was my birthday. I didn't celebrate it, because I wanted to celebrate it only with my mother. So we ate a cake togherter. 



Ik begon mijn week met het schrijven van een nieuw post.
 I started my week with writing a new post.
 

Daarna gingen we naar de supermarkt om boodschappen te doen. We hebben een klein winkelcentrum in de wijk.
 After that we went to the supermarket for some food.  We have a little mall in the neighborhood. 


We aten als avondmaal: een quiche met koolvis, groene asperges en tomaten. In de vriezer lag nog groene asperges en ik vind ze heerlijk. Vanaf nu eten ik ze, als ze weer in de seizoen zijn.

We ate as dinner: quiche with coalfish, green asparagus and tomato. There was asparagus in the freeze and I love asparagus.

 De auto moest nodig gewassen worden. Daarom gingen we naar de autowas straat.

The car needed to be washed. That's why we went to the carwash
 

Gevulde puntparika's zijn lekker zoet. In deze zaten rijst en gehakt.

Stuffed pepers are sweet. We full them in with rice and meat.


Donderdag was mijn verjaardag. Ik ben 27 jaar geworden.

Thursday was my birthday. I'm 27 years now.
 

 Op vrijdag was ik in de reisbureau, want er moest een formulier ingevuld worden. We hebben een reis geboekt.

I was in the travel agency on Friday, because I had to fill an form in. We booked a trip.

Liefs / Love,
Khadija

You Might Also Like

0 reacties

Popular Posts